ישנם מספרים דברים שחשוב לדעת על שלטים לעסקים ובמה הם תורמים לנו ולעסק שלנו. החל משירותי פרסום, נוחות ללקוחות הקיימים שלנו ועד לקדם ומבצעים שונים בעבור העסק.

שלט לעסק – הצעד את העסק שלך קדימה

בשנים האחרונות אומרים שהפרסום אופליין מת, שאין פרסום אחר מלבד האינטרנט ושלא כדאי יותר להשקיע כסף בשלטים של העסק, כולם טועים ובעלי עסקים יודעים היטב כי שלט לעסק יכול לסייע להם להביא לקוחות חדשים, לסייע ללקוחות קיימים להגיע אל העסק ולחזור אליו וכמובן משמש כפלטפורמה לצורך פרסום מבצעים, חידושים או שינויים של העסק. על מנת שהעסק שלך באמת יהיה מפורסם הוא צריך להיות מואר ובולט לעין, ישנם עסקים שנהנים מתנועה של עוברי אורח וישנם שמחצית מהלקוחות שלהם הם כאלה, הלקוח חיפש אותך כרגע בגוגל? הגיע אל הכתובת וכיצד הוא ימצא אותך ללא שלט מעל העסק שלך? חייבים שילוט הכוונה, חייבים שלט  לעסק.

שלטים לקיוסקים, בתי קפה וחנויות שונות

כיום אנחנו רואים המון שלטי לד מתחלפים, ישנם חנויות וקיוסקים אשר נמצאים במקומות אסטרטגים ליד רמזורים או צמתים שיש בהם תנועה סביב השעון, אותם עסקים עושים בשכל ומשתמשים בשילוט דיגיטלי בעבור העסק שלהם, שלט לד מתחלף ופשוט שניתן לעדכן בקלות על מבצעים חדשים, אפילו אפשר לראות ירקנים מעדכנים את מחרי העגבניות, כל עסק משתמש בשילוט כיום וזה דבר נפוץ וידוע מאוד, עשו זאת בתבונה השתמשו בכוח העסק שלכם ובמיקום שלו לצורך פרסום נוסף.

שלטי הכוונה, אזהרה וקטלוג

ישנם המון משרדים שמשתמשים בשילוט פנימי לצורך הכוונה של הלקוחות שלהם בתוך המשרדים, החל משמות של העובדים ועד לשלטי אזהרה מפני מדרגה, מראה או זכוכית ואפילו שלטים ליציאת החירום שלהם, שילוט פנימי הוא בלתי נמנע ולא נראה משרד ללא שילוט כזה.

הבנו שצריך שלטים לעסקים, איפה עושים שלט לעסק?

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, פורטל השלטים אשר מספק מגוון רחב של פתרונות בתחום השילוט, החל משלטים לעסקים מפח ועד לשלטי לד מפוארים ומוארים, אנו מתמחים בעיצוב של שלטים, הדפסה וכמובן ייצור, פורטל השלטים מספק פתרונות לכל סוגי הלקוחות והחל ממתן שירות של שילוט לבתי כנסת ועד לעטיפת רכבים, משאיות ושלטי חוצות ברחבי הארץ.

המחירים שלנו הם הנמוכים ביותר

פורטל השלטים תמיד שם דגש על מחיר זול, אנו משווים מחירים באופן תדיר עם המתחרים שלנו ויודעים לספק מחירים לכל לקוח אשר מבקש עבודה, באם מדובר על הפחתת איכות חומר הגולם או להכוון אותו לסוג שלט אשר מתאים לתקציב שלו, פנו אלינו אנחנו נשמח לספק לכם את השירות. *מאמר זה מוגש באדיבות פורטל השלטים.

קטגוריות: בלוג