אתם הרי מבינים שניקיון זה א' ב' לחיים טובים, ואתם הרי מנקים את השטיחים שלכם כל שבוע כמו שעון. אתם מוציאים את שואב האבק מהמחסן, מחברים אותו לחשמל ועוברים על כל השטיחים בבית בצורה יסודית. אולי אתם אפילו מגדילים ראש, מוציאים את השטיח החוצה ומנערים אותו עם מחבט שטיחים ואולי אפילו קניתם חומר ניקוי ייעודי לשטיחים שאיתו אתם מנקים את השטיח אחת לחודש. אז למה אתם צריכים גם ניקוי שטיחים מקצועי?

איך מצטבר לכלוך בתוך השטיח שלכם?

בכדי להבין מדוע ניקוי מקצועי הוא שירות חובה עבור כל מי שיש לו שטיחים בבית, חשוב להבין תחילה כיצד מצטבר הלכלוך בתוך השטיחים בבית. הלכלוך מגיע מכמה וכמה מקורות שכוללים את סוליות הנעליים שלכם, את הבגדים שלכם, את הפרשות הגוף שלכם, את הערפיח שנכנס מהרחוב, את אדי שמן הבישול שמתפזרים בבית, את האבק שמרחף באוויר ונוחת ללא הרף על השטיח ואת הלחות שמתערבבת בכל אלה. כאשר אתם שואבים את השטיח, אתם מתגברים על גורם אחד בלבד, האבק, וגם פה אתם מתגברים רק על שכבת האבק העליונה. כאשר אתם מנערים את השטיח אתם מתמודדים שוב עם אותו גורם יחיד. אתם עושים את זה בצורה יותר טובה, אבל זה עדיין רק אבק. ניקוי רטוב עם חומר שקניתם בסופר מרקט יכול בהחלט לסייע להתמודד עם יתר הגורמים, אלא שלרוב מדובר בחומרים לא מקצועיים ובמיוחד ביישום לא מקצועי שיכול להזיק יותר מאשר להועיל בעצם זה שאתם מכניסים גורם לחות לתוך שכבות הלכלוך, הופכים אותו ליותר בוצי ויותר עיקש.

מה נותן ניקוי שטיחים מקצועי?

ניקוי שטיחים מקצועי הוא ניקוי שהמטרה שלו היא לא לבצע פעולה כלשהי של ניקיון אלא חדירה אל השכבה העמוקה ביותר של סיבי השטיח וסילוק כל גורמי הלכלוך משם. חדירה זו דורשת חומרי ניקוי מקצועיים, כלי עבודה מקצועיים ובמיוחד ידע מקצועי כיצד ליישם את כל אלה. מינון החומר, מינון המים, זמן השהייה, ייבוש, שפשוף, שאיבה, כל אלה מרכיבים את תהליך הניקוי המקצועי וכל אחד מהם יכול לעשות את ההבדל בין החמרת המצב ובין הבאת השטיח למצב הנקי ביותר שהיה בו אי פעם מאז רכישתו. חומרי ניקוי מקצועיים וציוד מקצועי הם שניהם מרכיבי מפתח בתהליך של ניקוי שטיחים מקצועי, אבל ההבדל המרכזי הוא בידע המקצועי ואת זה תוכלו למצוא אך ורק אצל אנשי מקצוע המתמחים בתחום.

קטגוריות: לבית ולגן