צביקה פיק הוא אחד המוזיקאים ואנשי התרבות החשובים בהיסטוריה של מדינת ישראל, דמות שנויה במחלוקת עם סיפור חיים מרתק. כעת לאחר מותו, גובר העניין סביב סיפור חייו שאליו אפשר להיחשף דרך הסרט הדוקומנטרי ימי הפיק. אם עדיין לא שמעתם עליו, הנה כל מה שחשוב ומעניין לדעת.

סיפור חייו של המאסטרו

צביקה פיק הוא אדם שהשפיע רבות על התרבות בישראל, ועל אף שבערוב ימיו ולאחר מותו הוא זוכה לאהדה והכרה, המצב לא היה כך תמיד. בתחילת דרכו צביקה פיק דשדש והתקשה להתקבל ללב המיינסטרים הישראלי. עם הזמן, הלהיטים שלו החלו לכבוש את המדינה, אך במשך שנים הוא התקבל בבוז על ידי מבקרי המוזיקה ותחנות הרדיו. נקודת מפנה חשובה בסיפור שלו היא הזכייה של דנה אינטרנשיונל באירוויזיון עם השיר פיק הלחין לה. הסדרה מספרת את רכבת ההרים של חייו של פיק בצורה נפלאה ומשלבת ראיונות, קטעי ארכיון ואף סרטונים ותמונות נדירות שלא נראו עד היום.

צביקה פיק מכל הכיוונים

מה שהכי מרשים בסרט הזה, זה שהוא מראה גם את הצדדים הפחות יפים בדמותו של פיק. הוא משרטט ברגישות תמונה עגולה בין הכישרון של פיק, המוזיקה שיצר והלהיטים הגדולים שהביא לעולם, לבין הקשיים הרגשיים ותכונות פחות נעימות שלו שהשפיעו במשך חייו על כל הסובבים אותו, קולגות בתעשיית המוזיקה ובני המשפחה.

איפה אפשר לצפות בסדרה?

הסרט שודר לראשונה בפסטיבל דוקאביב והפך מהר מאד ללהיט גדול. כיום, הדרך הכי טובה לצפות בו היא דרך שירות ה-VOD של יס וסטינג טי וי. אם יש לכם מנו לסינמטק תל אביב, תוכלו לצפות בסרט גם שם והוא ירוץ כנראה לכמה חודשים.

 

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:
מטרנה – שיתוף פעולה מעניין עם הסטארט אפ JAMA
מוקד תמיכה נפשית להורים לאחר לידה של עמותת ער"ן, בתמיכת חברת מטרנה

גלקסי s24 – להזמנה באתר פלאפון

גלקסי s24 אולטרה – מהסדרה החדשה של סמסונג

מטרנה – באתר גלובס

מטרנה – פייסבוק

מטרנה – במחירים מיוחדים

 

קטגוריות: כללי