טיול באור יהודה

קמתם ליום חופש והתחשק לכם לצאת, לטייל ולא יודעים לאן? יום שבת נעים, יום חג או כל יום חו"ל שהחלטתם לא ללכת לעבודה אלא לטייל ! מה עם טיול באור יהודה? אז כאן תוכלו להיות בטוחים שהגעתם למקום ולעיר המופלאה שיכולה להעביר לכם את היום הזה כמו חלום בלתי נשכח כך שתזכרו אותו תמיד ותספרו לחברים! וכמובן אם החלטתם להאריך את החופש לכמה ימים רק צריך לדאוג שהבוס (אם בכלל יש) יאשר לכם זאת והאופציות ללינה ואירוח באור יהודה כל כך רבות מהבקתה והצימר הצנוע ביותר ועד ללופט המפואר והיוקרתי שאפשר למצוא…

טיול באור יהודה

טיול באור יהודה – איזה בילויים יש?

אור יהודה היא עיר מיוחדת במקומותיה ההיסטוריים ויתרה מזה בתושבים שלה. זוהי העיר שתחזיר אותך לימים האלו שבהם אתה עובר בין הסמטאות שהמבוגרים יושבים באחד מבתי הקפה, שותים להם כוסות תה או קפה ומשחקים במשחקי קלפים ידועים שבהם מתחרים ביניהם והצופים מחכים שמישהו ינצח את השני כדי שידברו על כך כל הערב והלילה עד שיתחיל למחרת משחק חדש ויהיה זוכה אחר. נכון, כיום יכולים לראות את המראים האלו רק בטלוויזיה, בסרטים ישנים שבהם גילמו ושיחקו אנשים שחיו באותה תקופה או בטלנובלות המקסיקניות הישנות או הטורקיות.

במידה ואתם מאלו שאוהבים להעביר את החופש שלכם במקומות ארכיאולוגיים ותרבותיים אז יש לכם כל מיני מקומות אטרקטיביים כמו מוזיאון "מרכז מורשת יהדות בבל" לתושבי העיר ממוצא עירקי, מוזיאון של "יהדות לוב" אשר היגרו מצפון אפריקה ומלוב, אנדרטת עולי הגרדום ועוד כמה אתרים אחרים מאתגרים וחשובים שמדגישים את חשיבות העיר והאנשים שחיו בה ונלחמו למען העליה ארצה.

אם אתם מהמטיילים האלו שאוהבים כל כך להעביר את החופש בבילויים, מסעדות ואטרקציות אחרות חשוב לדעת שהעיר אור יהודה הינה אחת מהערים המתפתחות כל הזמן ודואגת להעשיר את תושביה אם זה מבחינה תרבותית, חינוכית, כייפית וכמובן אטרקציות ובילויים. מה שכן יכול לתרום לאור יהודה להיות העיר האטרקטיבית והמושכת אליה הרבה תיירים ומטיילים זה היותה קרובה לציר התחבורה המרכזי והעיקרי במדינת ישראל שהוא נמל התעופה בן גוריון … ואם כבר רעבים אז מה דעתכם על אוכל קורדי עירקי נדיב, עשיר וכמובן לפי התקציב שלכם או בכלל אוכל מהיר כמו שיש קבב, חומוס, שווארמה, פלאפל, פיצה, המבורגרים ועד למסעדות מפוארות עם האוכל העולמי והיוקרתי שאפשר למצוא. אך כמובן על טעם וריח לא מתווכחים לכן מה שאתם אוהבים לאכול תוכלו למצוא ובשפע.

ולקינוח אפשר להתפשר על קפה או תה באחד מבתי הקפה באחת הסמטאות של העיר או פשוט לייקר את הטיול ולהתארח באחד מבתי הקפה המפוארים הנמצאים באמצע העיר לכוס קפה ועוגה לפני החזרה הביתה.