פסח הוא אחד החגים החשובים והגדולים ביותר של העם היהודי וחלק מהותי ממנו הוא קריאת ההגדה בליל הסדר. אם מתחשק לכם לשדרג את הסדר הקרוב, שווה בהחלט לחשוב על האפשרות של הגדה בעיצוב אישי. מה זה אומר וכיצד מכינים אגדה כזו? הנה כל מה שחשוב לדעת.

מהי הגדה בעיצוב אישי?

הגדה בעיצוב אישי היא בעצם הגדה של פסח כמו שכולנו מכירים, רק שהעמודים השונים בה מעוצבים לפי רצון הלקוח וכוללים לרוב תמונות של בני המשפחה ובעצם כל תמונה שנבחר להכניס בעצמנו אליה. ניתן ליצור בקלות במהירות הגדה בעיצוב וכל אחד יכול ליצור בקלות הגדה כזו שתככב על שולחן החג בפסח הקרוב.

איך זה עובד?

נכנסים אל אחד האתרים של בתי הדפוס שמציעים את השירות ושם נמצא לרוב תוכנה לעיצוב. נקבל בעצם בסיס של ההגדה עם מקומות ריקים שבהם נוכל להכניס תמונות וטקסט נוסף וכך נוכל לעצב הגדה אישית משלנו.

בדרך כלל לאחר שמסיימים את העיצוב ניתן לשלוח את ההגדה להדפסה. בוחרים מספר הגדות רצוי שנרצה להזמין (בדרך כלל צריך מעל 10, תלוי במספר המשתתפים) וכתובת למשלוח ומוסיפים הערות. לאחר מספר ימי העסקים ההגדות יגיעו הביתה.

טיפים לעיצוב הגדה:

  • איסוף תמונות: מומלץ לרכז את התמונות מראש בתיקייה ייעודית, מה שיקל על שיבוצן לאחר מכן.
  • בחירת נושא: שווה לבחור נושא כללי או קו מרכזי ללכת לאורו, זה יהפוך את ההגדה ליותר מעניינת.
  • מקפידים על עיצוב שיתאים לכל הגילאים: פונט ברור וגדול מבלי להעמיס יותר מדי תמונות. צריך לזכור שאת ההגדות קוראים גם ילדים ומבוגרים ולכן צריך להנגיש את ההגדה ולהפוך אותה הכי נוחה לקריאה שאפשר.

מרחבי הרשת:

מטרנה – כתבה באתר מאקו

גלקסי s24 – באתר פלאפון

סיבים אופטיים מבית יס

קטגוריות: כללי