חוקי הבנייה והתכנון מפרטים במלואם את כל הבעיות וחריגות הבנייה שעלולות להיות כאשר בונים לאל היתר וללא אישור. פיקוח בנייה מחויב כדי למנוע את החריגות האלה משום שאחרת אתם עלולים לשלם קנסות גבוהים, להיקלע להליכים משפטיים ועוד לשלם על כך בהריסת הבנייה או תוספת הבנייה, במקרה הזה פרגולה. פיקוח בניה על התקנת פרגולה תמנע בעיות כאלה ותבטיח לכם את הפרגולה שאתם רוצים בלי ליקויי בניה ובלי עיכובים ואיחורים.

למה צריך פיקוח בניה  בבניית פרגולה ?

מפקח בניה הוא תפקיד שנמצא בכל אתר של בנייה וגם בשלב בניית פרגולות , לא משנה מה בונים. כשיש לכם מישהו שמייצג אתכם בשטח ועובד למענכם ולא למען הקבלן אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו דיווח מלא על מה שקורה בשטח, וגם תוכלו למנוע תקלות רבות. מפקח הבנייה הוא זה שמתאם בין כל העבודות ובין הקבלנים קבלני פרגולות תמצאו באתר המרכז לפרגולות אלומיניום  והרשויות ולכן גם יודע היטב לא רק מה צריך לעשות אלא כיצד לציית לחוקי הבנייה. הוא זה שיוכל לדעת מיד אם יש חריגה בבניית הפרגולה שלכם.

ליקויי בניה

 מלבד פיקוח על חריגות בנייה שלא לפי חוק התכנון והבנייה, פיקוח בניה על התקנת פרגולה תבטיח לכם שאתם יכולים לקבל את הפרגולה שלכם בתקציב שבה הזמנתם אותה, ללא איחורים במסירה ושכל הליקויים שיהיו יתוקנו בזמן. כך תקבלו פרגולה תקנית, מחומרים יציבים וטובים ובניה מדויקת ובטיחותית. פרגולה היא בדיוק המבנה שחשוב לדייק בו ולבנות אותו מבלי לפספס אף זווית ואך נקודה שבה צריך לחזק אותה. זה נכון למבנה פרטי כמו גם למבנה ציבורי.

בטיחות ועלויות ללא חריגה

מפקח התקנת הפרגולה יוכל לוודא שלא יהיו חריגות בתקציב הבניה וזה חשוב במיוחד כאשר מקימים פרגולה להצללה בשטח ציבורי, צמוד למבנה ציבורי ומתקציב כזה. מפקח בניה גם יוודא שהבניה עצמה נעשית מבלי לפגוע באף אחד וזה חשוב במיוחד בשטח ציבורי. המפקח בודק את כל הפעילות שנעשית בשטח ומדווח עליה למזמיני הפרויקט.

מה צריך לדעת על מפקח בניה?

מפקח בניה הוא אדם שבא מתחום הבניה והניסיון שלו מאפשר לו לדעת בדיוק מה עושים וכיצד, ולכן גם הוא יכול לאמוד את העלויות ולהעריך את ההתקדמות. הוא יכול וחייב לאתר בעיות ולקויות בניה בזמן הבניה כדי לתקן אותן בזמן. כל איחור באיתור שלהן עלול לעלות כסף רב כשמתקנים אותן ולכן חשוב שיוכל לדבר עם הקבלנים ולתקשר אתם. זה חשוב גם לדעת לנהל ולתאם את כל הפעולות בשטח בצורה יעילה ומבלי לעכב את העבודה.

שמירה על האינטרס של הלקוח

האינטרסים של הלקוח נשמרים גם בזמן בנית פרגולה בכל גודל שהוא ובמיוחד אם היא בגודל משמעותי. התקנת הפרגולה דורשת מומחיות ועבודה עם חומרים מתקדמים ולכן המיומנות של קבלני הבנייה חשובה פה. מפקח בניה יוודא שהם יכולים לעשות את העבודה שלהם בדיוק כפי שהזמינו מהם.

 

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים