זוגות רבים לאחר חתונה ומגורים יחד, לרוב בשכירות, מגיעים לשלב קניית הבית שעליו תמיד חלמו. קניית בית כרוך לעיתים בלקיחת משכנתא, כלומר לקיחת הלוואה מהבנק על מנת לשלם מדי חודש על הבית שקנו. אין ספק שזה שלב מכריע בחיים ולכן כדאי לפנות לייעוץ משכנתא, כדי להבין מה האפשרויות ומסלולי המשכנתא הכדאיים לזוגות, בהתאם לשיקולי התקציב שלהם ושיקולים כלכליים מגוונים הנלווים לתהליך קבלת ההחלטה אודות מסלול המשכנתא המועדף. אין ספק שזו החלטה לא פשוטה ולכן יש להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר לגבי מסלול המשכנתא הנכון ביותר.

ייעוץ משכנתא הוא אומנם שלב שלא חובה להיעזר בו אבל בהחלט רצוי ומומלץ. ייעוץ משכנתא מאפשר לבני הזוג לקבל פרספקטיבה רחבה אודות מסלולי המשכנתא הקיימים, וכדי לבחור את מסלול המשכנתא המתאים ביותר עבור בני הזוג. היות ומשכנתא היא התחייבות לשנים ארוכות אז חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר למסלול המשכנתא המתאים עבור בני הזוג הניצבים בפני ההחלטה המכריעה אודות מסלול המשכנתא הרצוי עבורם. בהחלטה כה חשובה, שתלווה את בני הזוג לשנים רבות, חשוב להתייעץ בצורה חכמה, כדי לקבל את ההחלטה המושכלת הנכונה ביותר אודות מסלול המשכנתא המתאים ביותר עבור בני הזוג.

נשאלת השאלה האם כדאי לקחת יועץ משכנתאות לקבלת ההחלטה אודות המשכנתא הרצויה? אין תשובה חד משמעית וזה תלוי בהעדפות האישיות של בני הזוג הניצבים בפני קבלת ההחלטה אודות המשכנתא הרצויה. אם אחד מבני הזוג מכיר היטב את עולם המשכנתאות ובקיא בחישובים הנלווים לכך אז אולי ייעוץ יהיה פחות חשוב עבורם אבל בדרך כלל, כאשר אין רקע מקצועי עבור בני הזוג מעולם המשכנתאות, אז חשוב לפנות אל איש מקצוע, כגון יועץ משכנתא, כדי שיעזור ויכוון להחלטה הנכונה אודות המשכנתא המתאימה ביותר עבור בני הזוג. בהחלטה כה קריטית בה צריך לשלם אלפי שקלים מדי חודש, לא צריך לזלזל בכך, ולכן חשוב לפנות לאיש מקצוע, אשר יעשה סדר במהלך קבלת ההחלטות, ויעזור להסביר אודות מסלולי המשכנתא הרצויים.

לאור העובדה שמחירי דירות ובתים בישראל הם יקרים מאוד, ולא נראה שהמחירים יירדו בקרוב, אז זוגות רבים פונים לקבלת עזרה בבחירת המשכנתא, על ידי פנייה לגורם מקצועי, אשר יעזור בקבלת ההחלטה. דוגמא לכך הוא יועץ משכנתאות אשר יידע להסביר על הריביות ובהתאם למצב הכלכלי של בני הזוג, לבחור את המסלול הנכון ביותר עבורם ובריבית אידיאלית, כדי שיוכלו לחסוך כסף, במידת האפשר. יועץ משכנתאות הוא בדרך כלל עובד בעל ניסיון והכרות עם הבנקים, היודע ומכיר את הגורמים המתאימים לקבלת הלוואת המשכנתא בתנאים אידיאליים. אם אתם מעוניינים לקבל הלוואת משכנתא בתנאים אידיאליים, המתאימים ביותר עבורכם, אז בגלל זה כדאי לפנות אל איש מקצוע מיומן שיידע לבצע את העבודה של הייעוץ עבורכם ובכך לחסוך דאגות מיותרות. בהקשר לכך, מומלץ לפנות אל איש מקצוע המיומן ובקיא במונחים מעולם המשכנתאות, כדי שתקבלו ייעוץ והכוונה יעילים ומקצועיים. זה חשוב לפנות אל גורם מקצועי בעל המלצות, כגון יועץ משכנתא שאתם מכירים או שהמליצו לכם עליו, כדי שתקבלו שירות איכותי ומקצועי. חוץ מזה אם תפנו אל יועץ מקצועי ואמין, תוכלו לחסוך אלפי שקלים במשכנתא, כי תקבלו ייעוץ למסלול המשכנתא הטוב ביותר עבורכם. זה חשוב ביותר, במיוחד בהחלטה כה מכריעה אודות הלוואת משכנתא. והכי חשוב שנוכל להנות מהבית שקנינו בראש שקט לשנים רבות.

עוד משהו שיעניין אותך:
שי פניני
לשכת עורכי הדין
עו"ד שי פניני
עריכת דין – ויקיפדיה

שי פניני – משרד עורכי דין

קטגוריות: שירותי יעוץ