לא משנה אם אתם גרים באור יהודה או בכל מקום ברחבי הארץ, יש כנראה טרנד שרובכם עדיין לא שמעתם עליו, וקוראים לו השכרת חדרים לפי שעה. מדובר בפיתרון זול, נוח וזמין שיכול לענות לנו על מטרות רבות.

במאמר זה נסביר מה זה בכלל חדרים לפי שעה, ואיך תבצעו בחירה מושכלת אם אי פעם תחליטו לבקר בחדר כזה.

מה יש בחדרים להשכרה לפי שעה

אנשים אשר מחפשים לבלות בחדרים לפי שעה במרכז, או בכל מקום אחר, צריכים להבין שלא כל החדרים מציעים את אותם השירותים. לכן על מנת לבחור את החדר המתאים כדאי לכם לערוך השוואה ולראות לא רק מה המחיר, אלא מה מקבלים בתמורה. אז להלן סקירה קצרה של הדברים שתקבלו בחדרים לפי שעות. אך לפני הכול בואו נדבר על מה לא מקבלים בדירות לפי שעה. מה שלא מקבלים זה את כל השירותים והאטרקציות שיש בבתי המלון – ברכת שחייה, מועדון ספא, חדר כושר, חדר אוכל… כל אלו הם דברים שלא תמצאו בחדרים להשכרה לפי שעה. כאן כל תשומת הלב היא בחדרים עצמם.

מה תמצאו בחדרי לפי שעה במרכז

החבילה הבסיסית – הדבר הבסיסי שיש בחדר לפי שעה ואותו תמצאו בכל החדרים זה מיטה, מקלחת ומזגן. עד כמה המיטה גדולה ומפנקת, עד כמה המקלחת נקייה ומעוצבת בטוב טעם… אלו הם דברים אשר יכולים להשתנות ממקום למקום. בדרך כלל תוכלו להתרשם מהתמונות אשר יכולות לגרום לכם להבין האם מדובר במקום מטופח. זה כולל כמובן מגבות, שמפו וכל הדברים הקטנים שיאפשרו לכם ליהנות מהבילוי.

חיבור אינטרנט – יש אנשים אשר לא ממש מתעניינים בפרט הזה, בעיקר כאשר הם מחפשים מקום לבלות עם החברה. אבל זהו שירות מקובל שתוכלו למצוא ברוב החדרים לפי שעה בחיפה ובכל אזורי הארץ.

פינת ישיבה – ברוב החדרים לפי שעה בתל אביב תוכלו למצוא גם פינת ישיבה שמתאימה לשני אנשים. גם פרט זה לא חשוב לכולם, אבל האמת שזה יכול להיות מאוד שימושי.

פינת קפה – רוב החדרים להשכרה לפי שעה מציעים היום פינת קפה. זה בהחלט נחמד ושימושי מאוד. ישנם מקומות שבהם יש ממש מיני מטבחון הכולל מכשיר מיקרוגל.

ג‘קוזי – ג‘קוזי הוא לא דבר שתמצאו תמיד בצימרים לפי שעה, אך אם אתם מעוניינים בזה תצטרכו לחפש מקום שמציע שירות זה. אם מדובר בבילוי רומנטי זה בהחלט משדרג את הבילוי.

שירות חדרים – זהו לא שירות חדרים במובן של בתי המלון, אבל בהחלט ישנם מקומות בהם ניתן להזמין לחדר בקבוק יין, שמפנייה, בלונים, סידורי פרחים וכו‘. בדרך כלל יש להזמינם מראש. אם תרצו אוכל תאלצו להזמין ממסעדות האזור.

קטגוריות: בלוג