גרים בבניין מגורים משותף ומחפשים פתרון יעיל לרחבת הלובי ולחללים המשותפים במבנה? רוצים לשדרג את הלובי של הבניין באמצעות צמחים איכותיים?

הלובי בבניין משמש את כל הדיירים ומהווה את הפנים של המבנה בו אתם גרים. לדיירים יש אינטרס משותף לטפח את הלובי של הבניין ולעצב את המבואה ואת החללים המשותפים. ועד הבית המייצג את הדיירים משקיע רבות בעיצוב ובטיפוח הלובי מאחר וזהו חלל מרכזי בבניין וכולם משתמשים בו ועוברים דרכו על בסיס יומיומי. ברוב המקומות בלתי אפשרי לגדל צמחים בלובי בגלל התאורה, לכן הפתרון המומלץ והמשתלם ביותר הוא לבחור צמחיה מלאכותית איכותית ודקורטיבית.

צמחיה ירוקה כל השנה במינימום השקעה

הלובי משרת את כל הדיירים בבניין לכן מקובל לטפח את החלל ולעצב אותו בהתאם לטעם האישי של הדיירים. אפשר לעצב את הלובי בסגנון מודרני עדכני, בסגנון קלאסי ובכל סגנון אחר, אך כדי ליהנות מלובי יוקרתי חשוב להוסיף צמחיה ירוקה ודקורטיבית המוסיפה חיים, אווירה טבעית וקסומה ומראה משודרג ונעים יותר.

מאחר וצמחיה רגילה מתקשה לשרוד בלובי עדיף להשקיע בצמחיה מלאכותית איכותית המבטיחה אווירה טבעית כל השנה, ללא צורך בתחזוקה, בגינון ובהשקיה. למעשה, משקיעים פעם אחת בצמחיה מלאכותית איכותית ויפה ונהנים מלובי ירוק כל ימות השנה.

מהם היתרונות של צמחיה מלאכותית ללובי של הבניין?

צמחיה מלאכותית איכותית ודקורטיבית לרחבת הלובי בבניין שלכם מבטיחה לכם יתרונות רבים כגון:

  • לובי מואר וססגוני.
  • עיצוב וטיפוח הלובי בעלות משתלמת ושווה לכל כיס.
  • לובי ירוק במראה טבעי מבטיח נראות מרהיבה וייחודית.
  • השקעה חד פעמית, ללא עלויות נלוות.
  • אין צורך בגינון והשקיה.
  • עמידות גבוהה מאוד.
  • אין הפתעות כמו בצמחים רגילים העלולים לסבול מחום, קור, שמש ישירה, תאורה לא מספיקה, עודף השקיה וכו'.
  • קל לתחזוקה ולניקיון, אין צורך לגרוף עלים יבשים וכו'.

בנוסף, צמחיה מלאכותית מתאימה לדיירים הסובלים מאלרגיות לפרחים ולצמחים שונים, חיות וחרקים אינם נמשכות לצמחים המלאכותיים ואין צורך להשקיע במחשב השקיה, בדשן, בגיזום וכיוצא בזה.

איך לבחור צמחיה מלאכותית ללובי?

כדי לבחור נכון צמחיה מלאכותית איכותית המתאימה ללובי של בנייני מגורים או משרדים יש להתייחס לגורמים שונים כמו סגנון העיצוב הקיים בלובי, אופי המבנה, גודל הלובי, צבעים השולטים בלובי של הבניין, מיקום המתאים לצמחיה מלאכותית וכמובן טעם אישי של נציגי ועד הבית וכלל הדיירים.

יש צמחיה מלאכותית איכותית המתאימה בדיוק ללובי של בנייני מגורים ומשרדים, אפשר לתכנן ולהקים גם קיר ירוק עם צמחים מלאכותיים הנראים בדיוק כמו הדבר האמיתי. מומלץ לפנות לחברה המתמחה בשיווק צמחיה מלאכותית ולהיעזר בניסיון הרב של הצוות. אפשר להזמין עציצים מלאכותיים ולפזר אותם ברחבת הלובי, ניתן גם לבחור אדניות מעוצבות עם שיחים, צמחיה ירוקה ופרחים מלאכותיים, צמחיית במבוק, עצים מרשימים ודקורטיביים, צמחים נשפכים וכיוצא בזה.

קטגוריות: בלוג