פעמים רבות אנחנו ממליצים כאן על סדרות בינלאומיות חדשות או כאלו שכבר מתמשכות כמה עונות ופתאום איזה ענקית סטרימינג כגון נטפליקס או אפל טי וי קנו אותה. הפעם החלטנו להגדיש את פינת ההמלצות שלנו בתחום הקולנוע לסדרות ישראליות שבשנים האחרונות עושות הרבה כבוד למדינה הקטנה שלנו ונמכרות לחברות הסטרימינג הגדולות, הנה המלצה על שלוש סדרות ישראליות שאתם חייבים לראות.

• פאודה – איך לא נתחיל עם הסדרה שעשתה כל כך הרבה כותרות ורעש בשלושת העונות הבודדות שעד כה שודרה בהן… הלא היא סדרת המתח והאקשן פאודה אשר מביאה למסך את הקונפליקט ישראלי פלסטיני מעיניהם של יחידת שב"כ מובחרת העובדת בתנאי הסתערבות. העלילה מלאה באקשן חסר גבולות שהצליח לגרום לענקית הסטרימינג נטפליקס את הזכויות של הסדרה ולשדר אותה בכל רחבי העולם בהצלחה רבה.
• טהרן – אמנם רק עונה אחת עד כה שודרה אך היא זכתה להדי הצלחה מסחררים כאן בארץ כשהנושא הוא פעילות המוסד אי שם בלב ליבה של מדינת האויב מספר אחת של ישראל הלא היא איראן. העלילה עוקבת אחר תמר, סוכנת מוסד מחוננת שהיא גם אקרית במקצועה ובת ליורדי איראן כך שהשפה, האוכל והתרבות לא זרים לה. לתמר משימה מאד מדויקת וחשובה לביצוע אך איך שהיא כבר יורדת מהמטוס העניינים מסתבכים והמתח מרקיע שחקים.
• מנייאכ – ערוץ 11 לא מפסיק להפתיע אותנו וזוהי הסדרה השנייה שלו ברצף שאנחנו סוקרים כאן בשלשת המומלצים שלנו (טהרן גם פרי יצירתו של ערוץ 11), מנייאכ היא סדרת דרמה משטרתית העוסקת בחקירה מסועפת ומורכבת כנגד שוטרים מושחתים המשתפים פעולה עם משפחת פשע ידועה לשמצה, למנייאכ עונה אחת בלבד עד כה אבל היא הפכה ללהיט פה בישראל ואנחנו ממליצים בחום להתחיל ולצפות בה.

 

מרחבי הרשת:

עופר איתן – לינקדין

קטגוריות: פנאי ובידור