במשך 20 השנים האחרונות היינו עדים לסרטי ילדים שהפכו לקלאסיקות שאפילו מבוגרים נהנו לראות, סרטי אנימציה, סרטי הדמיה ממוחשבת וסרטי ילדים רגילים, הכל מהכל, אבל מהם שלשת סרטי הילדים שפשוט אסור לנו לפספס?

הכנו עבורכם המלצה ל3 סרטי ילדים שווים ומוצלחים שיעשו לילדים שלכם מצב רוח שמח והנאה גדולה.

  1. עידן הקרח – סדרת סרטים מצליחה ומשעשעת שגרפה הצלחה מסחררת ברחבי העולם, הסרט הראשון יצא בשנת 2002 בו העלילה עוקבת אחרי 4 דמויות מרכזיות שהן בעצם חיות מעידן הקרח כגון ממותה, חתול שנחרב, זן של עצלן קדמון וסנאי… כל הארבעה מוצאים עצמם נודדים בכיוון ההפוך משאר החיות אשר נודדות לאזורים החמים בעת תקופת החורף, עלילה מלאה בהפתעות מצחיקות, שנונות ומרתקות, סרט מומלץ לכל ילד ומבוגר.
  2. צעצוע של סיפור – צעצוע של סיפור הוא סרט אנימציה לילדים מבית וולט דיסני שהפך במרוץ השנים לסדרה של ארבעה סרטים בעקבות ההצלחה המסחררת שהסרט הראשון גרף, העלילה מתארת את הצעצועים בחדרו של אנדי כיצורים חיים שמתעוררים רק כאשר אין בקרבתם בני אדם, עלילה שנונה ומהנה המתאימה להורים ולילדים כאחד.
  3. מלך האריות – מלך האריות הוא סרט שהפך לקלאסיקה בקרב ילדים ברחבי העולם והוריהם שברוב המקרים ראו את הסרט המקורי כילדים בעצמם בתחילת שנות ה90. העלילה עוקבת אחר גור חמוד ושמו סימבה שהוא גם במקרה יורש העצר למשפחת האריות השליטה, אביו מופסה הוא האריה הכל יכול, השליט האהוב על ממלכת החיות, אך ברקע פועל סקאר דודו הרשע של סימבה שחותר תחת הכתר וחומד בשלטון לעצמו, על אף הדרמה המתוארת מלך הארות הוא סרט ילדים מאד מומלץ ומרגש שמתאים גם למבוגרים.

 

מרחבי הרשת:

עופר איתן – לינקדין

קטגוריות: פנאי ובידור