בתקופת הקורונה, חלק ניכר מהכלכלה הפך למשותק. עסקי הבידור, תיאטראות, בתי קולנוע, מסעדות, כמעט כולם שובתים מפעילות, למעט משלוחי אוכל עד הבית. אבל שירותי החירום ממשיכים להיות זמינים לציבור. אלה האנשים ואלה השירותים שממשיכים לעשות ימים כלילות, על מנת לשרת את הציבור גם בתקופה זו, מלאת הבלבול, הקשיים והמבוכה.

שיקום נזקי מים במקרה של הצפות

בעוד אנשים יכולים לשמור על הבידוד כדי למנוע הדבקה בנגיף, צנרת המים איננה יכולה להבטיח חסינות. צינורות ישנים עדיין נסדקים ונזילות והצפות הם מאורעות לא נעימים, אך קיימים. ועם בוא הגשמים והסערות, גם הטבע מוסיף את חלקו ונגרמות הצפות. שירותי חירום שזמינים לציבור גם בתקופת הקורונה כוללים, אם כן, שירותי אינסטלציה וכן שירותים נלווים של שיקום נזקי מים. שירותי שאיבת הצפות וסילוק מים עומדים על מנת שאפשר יהיה לקיים שגרה יבשה, גם אם זוהי לא תקופה רגילה.

שירותי אמבולנסים פרטיים ופינוי חולים

בתקופת הקורונה, אנשים עדיין ממשיכים לחלות גם בשפעת. אנשים עדיין סובלים, למרבה הצער, מתופעות של סוכרת, לחץ דם גבוה, התקפי לב ויתר מחלות כרוניות. תאונות ופציעות עדיין מתרחשות, כך ששירותי פינוי עדיין נדרשים. תאונות דרכים, תאונות עבודה, נפגעי חרדה שזקוקים לעזרה. לצד מגן דוד אדום, המעמיד את האמבולנסים בכוננות, עדיין פועלות גם חברות פרטיות. שירותי אמבולנסים פרטיים ופינוי חולים משרתים את הציבור ומקיימים שגרה חשובה של פינוי חולים, לבתי החולים ברחבי הארץ. בנוסף, שירות אמבולנסים פרטיים גם מסייע לקשישים ששוחררו מבית החולים, לחזור לביתם. הם מסיעים את אלה שהבריאו אך מצבם עדיין חלוש (למשל קשישים שמוגדרים סיעודיים ומסתייעים במטפלים סיעודיים), לבידוד. הכל בהתאם להוראות משרד הבריאות ויתר הרשויות.

מוקדי רפואת חירום ורפואה דחופה

עבור כל מי שחש ברע, עבור בירורים ושאלות בנושאי רפואת חירום ומתן מידע מרחוק, מפעילות קופות החולים וגם חלק מבתי החולים מוקדים לרפואת חירום ורפואה דחופה. שירות באפליקציה ובטלפון, נחוץ כיום יותר מתמיד. כאשר קיימת ההוראה להשתדל להימנע מפניה לקופת החולים, אם לא מוכרחים, קווי הסיוע והייעוץ עמוסים בפניות יותר מאי פעם. למרבה המזל, הרבה מקרים נפתרים אפילו בטלפון, כאשר רק במידת הצורך, מופנה הפונה לבית החולים או לקופת החולים, להמשך טיפול.

שירותי כיבוי אש

נכון להיום, לא נרשמה עליה מיוחד במספר השריפות שפורצות ברחבי הארץ. למעשה, הקורונה הגיעה יחסית בתקופה "נוחה" מבחינת מזג אוויר. כאשר שריפות בשל השרב לא מטרידות במיוחד ועבירות של הצתות גם הן נדירות. ובגלל שאסור לצאת לחיק הטבע, לפיקניקים, גם לא פורצות שריפות בשל מדורות או פחמים שיצאו משליטה. יחד עם זאת, שריפות פורצות. תקלות חשמל ותאונות שגורמות לאש וכן תקלות במפעלי ייצור לא נעלמו מן העולם. על כן, טוב שיש לרשות הציבור את הכוחות של לוחמי האש. הכבאים ושירותי הכיבוי שעומדים לרשותנו, על כל צרה שלא תבוא.

שירותי משטרה ומוקדי סיוע

מוקדי הסיוע של המשטרה ממשיכים לפעול במלוא הקיטור. גם בתקופת הקורונה, עדיין נרשמות עבירות שונות ועדיין נרשמים מקרים של הפרות סדר או מצבי חירום אחרים. שירותי החירום של המשטרה ומוקדי הסיוע אשר עומדים לרשות הציבור, ממשיכים לבצע את תפקידים נאמנה.

גם צה"ל נרתם למשימה

על פי החלטות הממשלה ובתיאום עם משרד הביטחון, הוחלט כי גם צה"ל ייקח חלק במלחמה בנגיף. לצד יחידות המתמחות בשירותי חירום, הצטרפו גם אנשי פיקוד העורף שרבים מהם מסייעים לציבור בשעה לא שגרתית זו.

מרחבי הרשת:
אינטרנט מהיר בתשתית סיבים אופטיים
חבילות אינטרנט ביתי מהיר
חבילות שיחות לחו"ל
מגדיל טווח אינטרנט wifi וויפי
פתרונות אינטרנט מהיר – עם בזק בינלאומי
גיבוי בענן לעסקים
מכונת קפה מקצועית לעסקים
מכונת קפה מקצועית