הרבה אנשים מתלבטים היכן להשקיע את כספם ולא כול כך יודעים לעשות. הם אינם בטוחים כי יהיה זה רעיון טוב להשקיע אותו בבורסת המניות וזאת משום התנודות הקיצוניות והסיכון הגדול והם אינם בטוחים כי יהיה זה חכם לחסוך אותו או להכניס אותו לקרנות גמל. גם מחירים לנדל"ן בארץ מאוד גבוהים וזה לא משתלם כול כך לקנות דירה להשקעה בארץ. נכון להיום השקעה בקרקע החקלאית היא ההשקעה הבטוחה ביותר ביחס לרוב ההשקעות הקיימות. חלק מאותה השקעה מוצלחת היא בחירה בחברה אמינה ובעלת מוניטין אשר מספקות שירות של איתור קרקעות בעלות פוטנציאל גבוה ומכירתן, כמו למשל שורשים קרקע חקלאית.

קרקע חקלאית – מה זה אומר?

חשוב לדעת מהי קרקע חקלאית ומהם המונחים החשובים, התהליכים ובסיס הידע החשוב אשר נקשר אליה. קרקע חקלאית הינה קרקע המיועדת לשימוש חקלאי בלבד. חשוב לדעת כי למדינת ישראל לא חשוב אם בעל הקרקע החליט להשאיר אותה שוממה ולהשתמש בה כאשר הוא יהיה מעוניין בכך, מה שחשוב למדינה הוא שלא ייעשה בה שום שימוש אחר מלבד לשם גד"ש או מטעים. כל ניסיון לבנות על הקרקע יוביל לקנסות כבדים ובמקרים החמורים ביותר אף עונש מאסר. בנייה על קרקע כזאת תיעשה רק לאחר שהקרקע הופשרה וקיבלה היתרי בנייה מהגורם המוסמך לכך.

הבחירה הנכונה – קרקע ובחירה

הרבה אנשים סבורים כי קל מאוד לבחור קרקע חקלאית על פי המדריכים והטיפים הקיימים באינטרנט. דבר זה אינו נכון. אמנם כל בסיס ידע חשוב מאוד, אך יש לקחת בחשבון כי בחירת קרקע צריכה להיעשות על פי פרמטרים קפדניים ביותר וחשוב לא לפספס שום נקודה חשובה אשר יכולה להוביל למסקנה כי הבחירה שלכם בקרקע חקלאית מסוימת הייתה טעות. מסיבה זו ישנן חברות, כמו למשל שורשים קרקע חקלאית, אשר מבצעות עבור אותם אנשים המעוניינים להשקיע בקרקע בצורה נבונה, את העבודה. חברות אלו הן בעלות מומחיות בכל הקשור אל איתור של קרקעות חקלאיות בעלות פוטנציאל גבוה ובהתאם לדרישותיו של הלקוח.

למידע נוסף על חברת שורשים – קרקע חקלאית, בקרו באתר

קטגוריות: כללי