משום מה, אנשים חוששים מפני שיפוצים וחידוש פניה של דירה ולכן גם מוותרים על האפשרויות הנהדרות שגלומות בפעולה פשוטה, כמו צביעת דירה באור יהודה. תתפלאו לדעת כיצד אפשר לקבל תמריץ נהדר כתוצאה מפעולה פשוטה כל כך שמשנה את האווירה לחלוטין ומדרבנת אתכם לבצע שינויים נוספים. ההתחלה היא תמיד קצת קשה משום שאף אחד אינו אוהב שמטלטלים לו את השגרה ואת הנוף המוכר, אבל שיפוץ וצבע חדש תמיד נראים אחרת אחר כך.

היתרונות שיש לכל התחלה

כל התחלה היא תמיד הזדמנות לעשות סדר בחיים ולארגן אותם מחדש. אם אתם חיים בדירה משלכם שכבר צברה נזקים וסדקים, הצבע מתקלף וישן, יש כתמי לכלוך וטחב ויש צורך לבדוק אותה ולתקן כל מה שדורש זאת, זאת ההזדמנות שלכם גם להיפטר מרכוש מיותר, לעשות סדר ולארגן את הדירה מחדש ללא מאגרים של חפצים שכבר לא תצטרכו. לאחר הצביעה, הכל ישתלב מצוין במראה החדש לשביעות רצונכם המלאה.

קבלן צביעה אמין

בחירת קבלן צביעה טוב במחירים נוחים נעשית על פי המלצות באתר המרכז לצביעת דירות, בדרך כלל, ואחרי שתנהלו שיחה עם הצבע. אנשי מקצוע טובים ורציניים יבואו לדירה שלכם כדי לבדוק את מצבה ולפי תיאור העבודה וההכנות תדעו עד כמה הם מקצועיים ומתמצאים בעבודה. כדאי לדעת שהצעת המחיר אינה כוללת רק את הצביעה עצמה, כי היא יכולה להסתיים בכמה ימים, או שעות. העבודה עצמה כולל הכנות רבות שנעשות לפני הצביעה כדי להכין את הקירות בצורה מקצועית.

הכנות לפני צביעת הדירה

גם אם הדירה שלכם חדשה, יש צורך להכין את הקירות כך שיהיו אחידים, מחופים ומכוסים בשכבת בסיס שתקלוט את הצבע לאחר תיקון נזקים ומילוי חורים. בדרך כללך בלאי ונזקים נגרמים במשך הזמן, אם בגלל מכות וחבטות, אם בגלל נעיצת מסמרים וקדיחה ותלייה של מדפים וכיוצא בזאת. כשהדירה עצמה ישנה ויש חשד גם לבעיות לחות וטחב, יש לבדוק אותה טוב בצורה יסודית ואסור לצבוע לפני שמייבשים את הקירות ומנקים אותם היטב.

בחירת צבעים ומרקמים

הבחירה בצבעים ומרקמים שונים של חומרים לצביעת דירה באור יהודה היא החלק המהנה ביותר שיכול להיות. תשמחו לגלות שבמחירים נוחים מאוד תוכלו להפוך כל דירה פשוטה לאלגנטית ויוקרתית בעזרת צבעים וחומרים שמעניקים לה מרקם של אבן, של בטון אורבני, של עץ או של בדים שונים. המרקמים האלה עשירים מאוד ומרחיבים את האפשרויות שלכם מעבר לקשת הצבעים המקובלים.

צביעה אמנותית

היום נהוג ליהנות מצביעה אמנותית מקצועית ואיכותית שאינה חייבת להיות יקרה. התוצאות הטובות של צביעה מקצועית כזאת הופכות כל דירה למשכן נעים ומושקע. שיטה זאת פותחה בשנים האחרונות הודות לחומרים היעילים והמתקדמים יותר שהם בעלי אפקטים מגוונים יותר מהמראה של צבע אחיד על הקירות בלבד. תוכלו להפוך את הקירות למסגרת הרבה יותר ייחודית לבית הכי פשוט, ולהתאים רהיטים ואבזרים לפי הסגנון.

עוד משהו שיעניין אותך:

יורם קראוס – כתבות נבחרות
גלקסי S23 – כל מה שצריך לדעת על מכשיר הדגל מבית סמסונג
יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים

 

 

 

 

 

קטגוריות: בלוג