עסקים קטנים מתמודדים עם אתגרים גדולים ומורכבים. למרות שהם מהווים את מנוע הצמיחה של המשק הישראלי וחשיבותם ידועה לכל, על העסקים הקטנים להתמודד עם בעיות כמו מצוקת אשראי, תחרות גבוהה בכל ענפי התעשייה והמסחר ומסים גבוהים. כדי להצליח בתחרות הקיימת על העסק הקטן להשקיע בחכמה משאבים גדולים בשיווק ובפרסום, כך יוכל ליצור תדמית גבוהה לחברה, לחשוף את העסק לקהל לקוחות גדול וליהנות מגידול במכירות ומשיפור ברווחיות. כדי לייצר חשיפה גדולה על העסק הקטן להשקיע גם בפתרונות שילוט, ישנם שלטי פנים וחוץ, בשלל גדלים, גוונים וצורות.

פתרונות שילוט מתקדמים ויצירתיים לעסקים קטנים

כל עסק, במיוחד עסקים קטנים, חייב חשיפה אפקטיבית כדי למשוך לקוחות חדשים. ניתן לתכנן ולהתקין שלטי חוץ מוארים לעסק, את השלט אפשר להתקין בחזית המבנה, מעל לפתח הכניסה לעסק, על גג המבנה בו העסק ממוקם, בחניה קרובה, על גדר סמוכה וכיוצא בזה. מומלץ לבחור בשילוט מואר מאחר וכך זוכים בחשיפה אפקטיבית יותר, את השלט המואר ניתן לראות גם מרחוק וגם בשעות החשיכה.

יש מגוון פתרונות שילוט לעסק קטן, בין השאר שלטי אותיות עם או ללא תאורה. שלטים אלה מרשימים ביופיים, מיוצרים מחומרי גלם עמידים בפני פגעי מזג האוויר, והם כמעט ואינם דורשים תחזוקה שוטפת. עם זאת, חשוב לזכור כי יש לפנות לאגף הרישוי לעסקים ברשות המקומית כדי לקבל היתר לשלט, יש לצרף לבקשה שרטוט של השלט, פרטים על החברה שמייצרת את השלט ופרטים נוספים בהתאם לדרישות אגף הרישוי לעסקים.

כדי להוזיל עלויות ניתן לתכנן שלט חיצוני מחומרי גלם פשוטים יותר, לדוגמה קופסאות תאורה עם דפוס, באנרים המודפסים על בד שמשונית, מדבקות ויניל אותן ניתן ליישם על חלון ראווה או שלט העשוי מפח ועוד. בנוסף, ניתן לתכנן שלט מיוחד בעיצוב מקורי וייחודי, לדוגמה שלט זכוכית מרשים ביופיו, שלטים מעץ, מברזל וכיוצא בזה.

שלטי פנים לעסק

גם בתוך העסק חשוב להתקין שלטים, לעתים קיימת דרישה להציב במקום שלטי הכוונה ואזהרה. מומלץ לקבל ייעוץ בנושא פתרונות שילוט לעסק מחברה מקצועית ומובילה, החברה יכולה להמליץ ולתכנן שלטי פנים מעוצבים באיכות גבוהה שמטרתם לחזק את המותג והם מתאימים גם לצרכי קידום מכירות ולמטרות שיווק שונות של העסק. שלטי פנים ניתן לייצר מחומרי גלם שונים, בכל גודל וצורה, בהתאם לצרכי ולדרישות בעל העסק.

שילוט רכבים

כדי לחשוף את העסק הקטן מומלץ להזמין מחברת השילוט גם שילוט לרכבי החברה. שילוט רכבים מאפשר לנצל את הרכב של העסק לצרכי מיתוג, מיצוב, חשיפה גבוהה ולצרכי פרסום. ניתן לעטוף את הרכב או להדביק עליו מדבקות מיוחדות בעיצוב מקורי.

לסיכום, יש מגוון פתרונות שילוט גם לעסקים קטנים, השלטים מסייעים לחיזוק המותג ולחשיפה גבוהה של החברה. כדאי לשלב מספר פתרונות שילוט כדי למצב את העסק ולסייע לו לזכות בלקוחות חדשים.

למידע נוסף כנסו לגבע – פתרונות שילוט לעסק