אנו שוהים בבית שעות ארוכות, ובמרוצת השנים אוגרים חפצים רבים. ללא פתרונות אחסון חכמים ויעילים, אנו עלולים לסבול מתוהו ובוהו בכל הבית, ולהתקשות גם בניקיונות בגלל עומס החפצים. הורים רבים מודעים לבעיה זו, במיוחד בחדר הילדים העמוס בצעצועים, במשחקים שונים, בספרים, בבגדים וכן הלאה. לכן, כדאי לכל אחד להכיר את פתרונות האחסון הקיימים בשוק, וכך ניתן לשדרג את עיצוב הבית וליהנות מסדר, מניקיון ומבית נעים בו האווירה חמה ומרגיעה.

פתרונות אחסון – ארונות מרווחים עם דלתות הזזה

אחד מפתרונות האחסון היעילים ביותר, במיוחד לבתים ולחדרים קטנים, הוא ללא ספק ארון עם דלתות הזזה. בשנים האחרונות, מבחר עצום של ארונות הזזה כבשו את השוק, וכיום ניתן לראותם בבתים רבים בזכות היתרונות שהם מציעים. כדאי לדעת כי בארון עם דלתות הזהה אין צורך להותיר מרווח פנוי לפתיחת הדלת, וכך יש יותר מקום ומרחב מחיה בחדרים. בנוסף, קל יותר לאחסן חפצים ופריטים שונים בארון הזזה, וניתן להתאים את החלוקה הפנימית בהתאם לצרכים האישיים.

מדפי רשת לארונות המטבח

בכל מטבח יש ארונות, אך כמעט כולם מתמודדים עם מצוקת מקום לאחסון מוצרי מזון, סירים, מוצרי חשמל למטבח, תבלינים וכלי בישול והגשה. לכן, כדאי לדעת כי ניתן לשדרג את הארונות באמצעות התקנת מדפי רשת, וכך ניתן לסדר את קופסאות השימורים ומוצרי מזון נוספים באופן חכם ויעיל יותר, פתרונות אחסון שניתן לראות ברשתות שיווק ובחנויות שונות. כדאי לדעת כי יש בחנויות המובילות מתקנים חכמים לאחסון שקיות, וכך במקום לסבול ממצבור השקיות מתחת לכיור, אפשר לאחסן אותן במקום אחד ולשלוף אותן ביעילות ובמהירות מהמתקן הייעודי.

קופסאות אחסון מתחת למיטות

ברוב הבתים נותר מרווח פנוי מתחת למיטות, ניתן לרכוש בחנויות לכלי בית קופסאות אחסון מפלסטיק ולאחסן בהן בגדים, צעצועים ועוד שלל פריטים אחרים. במקום להשליך בגדים בערימה או לסבול מצעצועים המפוזרים ברחבי הבית, קל לארגן את חדר הילדים באמצעות קופסאות האחסון, וניתן להפוך זאת למשחק עם הילדים, הנהנים לסדר את החדר עם ההורים. תוך דקות ספורות מפנים את השטיח ואת המיטות מחפצים מיותרים ומכל המשחקים והבגדים, ובלילה אין חשש לדריכה על קוביות לגו או להיתקלות בבובות ובחפצים אחרים.

בנוסף, כדאי לרכוש קופסאות אחסון למקרר, וכך ניתן גם להגדיל את נפח האחסון וגם למצוא את המוצרים השונים בקלות. כדאי לסמן על הקופסה מה היא מכילה, וכך קל יותר לשלוף את פריטי המזון להם זקוקים. קופסאות אחסון יעילות גם לארונות המטבח: ניתן לארגן מחדש את הארון ולמצוא בקלות את הפריטים השונים.

מדפי אחסון

ברשתות לכלי בית ובחנויות המובילות מוצע מגוון רחב של מדפים יעילים לאחסון חפצים שונים ברחבי הבית. בין השאר, מומלץ לרכוש מדפי אחסון לתבלינים: את המדף ניתן להתקין על הקיר במטבח וליהנות מכל התבלינים בהישג יד. אפשר גם להתקין לוח מסמרים ממתכת עליו ניתן לתלות סירים, מחבתות, כפות בישול ופריטים נוספים.

קטגוריות: בלוג, לבית ולגן