אינטרנט מהיר בתשתית סיבים אופטיים מביא בשורה חדשה לתושבי העיר ולכל הארץ. מהו אינטרנט סיבים והאם אתם יכולים להתחבר?

חברות התקשורת פורסות מזה זמן רב את תשתית הסיבים האופטיים ברחבי המדינה. מדובר בשדרוג משמעותי לתשתיות ולמהירות הגלישה, הן עבור הצרכן הביתי והן ברמה הלאומית. כפי ששר התקשורת יועז הנדל אמר לפני מספר חודשים – "מדינת ישראל זקוקה לתשתיות כדי לצמוח ולהתחזק. האוכלוסייה שלנו גדלה והצרכים גם כן. אנחנו צריכים לתת לזה מענה. אנחנו חיים במדינה שבה המצרך הכי מצוי הוא ההון האנושי." עוד אמר הנדל, שעד סוף שנת 2021 כחמישים אחוז מבתי האב בישראל צפויים להיות מחוברים לאינטרנט בתשתית סיבים אופטיים.

סיבים אופטיים

מהו אינטרנט סיבים אופטיים?

תחילה על מה המהומה? מהו אינטרנט סיבים אופטיים ולמה הוא כל כך משמעותי. ובכן, סיב אופטי הנו סיב דק מאוד ושקוף, העשוי לרוב מזכוכית, ובכוחו להעביר מידע במהירות האור למרחקים ארוכים. ישנן לא מעט תעשיות המשתמשות בטכנולוגיית סיבים למטרות שונות. בעולם האינטרנט, השימוש בסיבים אופטיים כמוליכי מידע יכול לשדרג משמעותית את מהירות ההעלאה וההורדה בעת הגלישה. מעבר שיפור במהירות העברת המידע, השימוש בסיבים גם בטוח יותר ועמיד יותר מפני תקיפות סייבר הנפוצות יותר ויותר בשנים האחרונות.

סיבים אופטיים באור יהודה

תשתית סיבים אופטיים באור יהודה קיימת כבר בחלקים שונים של העיר כמו בערים רבות בישראל. חברת בזק מבצעת עבודות פריסה לכל אורך הארץ וניתן להתעדכן באתר שלהם האם ניתן להתחבר לאינטרנט סיבים אופטיים לפי אזור מגורים. כמו גם ניתן להשאיר פרטים ולקבל עדכון בעת הנחת תשתית באזורכם. שימו לב שחברות התקשורת מציעות גם מוצרים משלימים המשפרים את קליטת הוויפי ברשת הביתית וקיימים פתרונות וויפיי גם לחדרים ללא קליטה או לאזורים מרוחקים מהראוטר.

אור יהודה
אינטרנט סיבים באור יהודה – התחברו אל חוויית גלישה מהירה במיוחד

נוסף על בזק, ישנן חברות תקשורת נוספות המציעות חבילות אינטרנט מבוסס סיבים אופטיים, וניתן להתעדכן בפרסומים השונים לגבי זמינות והאפשרות להתחבר לאינטרנט סיבים בכל אחת מחברות התקשורת.

האם אתם צריכים אינטרנט סיבים?

חשוב לומר שישנן תשתיות אינטרנט מהיר שלא מבוססות על סיבים ויתכן בהחלט שהשירות וחוויית הגלישה מספיקה לבתי אב מסוימים. עם זאת, ישנן משפחות שיכולות להרוויח לא מעט מהמעבר לתשתית סיבים, והכל תלוי בשימוש היומיומי ובכמות המכשירים המחוברים לרשת הביתית. כלומר, משפחה בה ישנם כמה מכשירים מחוברים לרשת הביתית, יכולה לחוות בעיות מסוימות בעת גלישה באינטרנט. נוסיף על כך את העבודה שלא מעט אנשים עובדים כיום מהבית במצבים מסוימים ונדרש חיבור נוסף ויציב המשמש לעבודה, והרי שמבחינת ההיבט הזה, תשתית אינטרנט סיבים הגיעה אלינו בדיוק בזמן. אם יש בין תושבי הבית חובבי משחקים אונליין באמצעות קונסולות או על גבי המחשב הביתי, גם הם יזכו ליתרון משמעותי בעת חיבור לסיבים אופטיים, ולא יחוו תקלות ועצירות בעת המשחק. לכן, בעולם בו ההורים עובדים מהבית, הילדים צופים בסטרימינג חי ומשחקים אונליין, נדרש אינטרנט מהיר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים

קטגוריות: בלוג, הייטק, כללי