במקרים רבים, יש צרוך בהזמנת חברת ניקיון לאחר שהבית שופץ ובמיוחד אם עשיתם זאת בעצמכם. גם כאשר מדובר בנכס שעומד להימכר או נכס שמיועד להשכרה, חשוב לאתר חברת ניקיון איכותית על מנת להפוך אותו ליותר אטרקטיבי ונעים למחייה. בעלי דירות רבות גילו שנכס לא מספיק נקי, יוצר אווירה לא טובה בין היתר בגלל עובש על הקירות ושאיריות של צבע לאחר שהדירה שופצה. אז כדי שיהיה לכם קל יותר או להשכיר או למכיר את הנכס, הזמינו שירות ניקיון.

לא רק ניקיון אלא גם הברקה

הברק הוא עניין שלא כדאי לזלזל בו במיוחד כאשר מדובר במצב הרצפה. רצפה מבריקה מיפה את הבית ונותנת לו אווירה הרבה יותר נעימה. במקרים רבים, אפשר לוותר על החלפת הרצפה בתנאי שמשתמשים בשירות פוליש המתאים לסוג הרצפה. למטרה זו אפשר להזמין חברת ניקיון באור יהודה, אשר מספקת שירות זה. זה נכון שאפשר לשכור מכונת פוליש ולעשות זאת לבד, אבל עבודה מסוג זה כדאי להשאיר למקצוענים מנוסים.

הסרת שטיחים מקיר לקיר

למרות שהעניין כמעט ונעלם לגמרי מדירות חדשות שנבנות, עדיין בישראל יש דירות ומשרדים רבים שבהם מותקנים שטיחים לקיר לקיר. מרגישים שהדבר מפריע לכם למכירה? חוששים מכן שזה מכשול בפני אנשים שיש להם אלרגיה לאבק? גם את השירות הזה חשוב להזמין דרך חברת ניקיון שמתמחה בנושא. כאשר מדובר בהסרה ישנם 2 אפשרויות:

במידה ומתחת לשטיח הותקנו אותם האריחים שהותקנו בכל הדירה, פשוט צריך לעשות להם פוליש.

במידה ולא – יש להדביק עליהם אריחים זהים כדי להפוך את מראה הדירה לאחיד.

התקינו פרקט.

הסרת עובש למען הבריאות

עובש נוצר במקומות שלא מקפידים לנקות אתם לעיתים קרובות וכן במקומות לחים. זה עלול לקרות בחדר האמבטיה שבהם אין חלונות או שהם לא מאוורים מספיק. העובש יכול להיווצר על התקרה או הקיר והוא גם יכול לגרום להתקלפות הצבע. כמו כן, חשוב להבין שמדובר בעניין לא בריא. כך שעובש הוא לא רק עניין שמזיק לקיר אלא גם מזיק לבריאות. במקרים רבים קשה מאוד להסיר את העובש בשיטת עשה זאת בעצמך ולכן כדאי לשקול להזמין חברת ניקיון איכותית ומנוסה בנושא הסרת עובש. מיותר לומר שאף אחד לא ירצה לקנות או לשכור דירה שנזקי העובש בה ברורים. כמו כן, קחו בחשבון שהעובש יכול להיווצר גם במקומות נסתרים כמו למשל המזגן.

קטגוריות: בלוג, לבית ולגן