בכל עיר ובכל מקום חשוב שיהיו שירותים הנדרשים לתושבים אף מעבר לחנות מכולת, מרפאה, גן ילדים או בית ספר. זה אומר לדוגמא – מכבסה, או חנות המציעה שירות של ניקוי ספות, ניקוי שטיחים ועוד, כאשר אלו מרפדים את חייהם של התושבים. כך הם יודעים ומרגישים שהם לא חיים בכפר נטוש ומבודד אלא במקום פעיל וחשים שיש להם למעשה את כל מה שהם צריכים לניהול אורח חיים תקין ורגיל.

למה צריך עזרה בניקוי ספות ושטיחים?

ספות ושטיחים הם מוצרים שאנחנו קונים לנו לבית ולא תמיד אנחנו באמת יודעים איך לתחזק אותם. ברור שאם הספה התלכלכה לא נוכל להכניס אותה למכונת הכביסה, כנ"ל גם עם השטיח. ברור גם שאלו אינם חסינים מפני כתמים ולכלוך ובמיוחד בבתים אשר בהם מתגוררים גם ילדים קטנים שלא ממש יודעים להיזהר ולשמור על הרהיטים ועל השטיחים. על כן, חשוב ללמוד ולהכיר את חומרי הניקוי הביתיים הקיימים עבור הספות או השטיחים כמו כן את אפשרויות הניקיון ואת הדרכים איך הכי נכון וכדאי לבצע אותם. כך נוכל לשמר איכשהו את רמת הניקיון הבסיסית של אותם הדברים. אך אין ספק כי כאשר אלו יתפסו כתמים קשים יותר ואנחנו לא נוכל להתמודד איתם – או אז יהיה עלינו לפנות אל חברה המציעה את שירותי הניקיון המקצועיים שלה. בדרך כלל אחת לשנה כדאי לבקש עזרה בניקיון הספות והשטיחים וליהנות מתוצאות מפתיעות. כי רק חברה מקצועית תצליח להשיב לשטיח או לספה את נעוריה.

איך מנקים ספות?

ניקוי ספות במקצועיות זהו פרויקט והוא מחייב עקביות. אם מדובר בספה מריפוד העשוי בד יש לשאוב את האבק באופן קבוע בתדירות של אחת לשבוע לכל הפחות. כמו כן יש לנקות את הריפוד בחומרים ייעודיים וכך ניתן יהיה לשמר את הרעננות ואת המראה הנקי של הספה. אם מדובר בספת עור אותה אפשר לנקות באמצעות מטלית לחה כאשר בדרך כלל זה יוכל להספיק. אם ישנם חריצים או בליטות אשר סביבם הצטבר לכלוך או פסולת ניתן להיעזר בתוספת של סבון עדין כאשר בדרך כלל התוצאות של הניקיון תהיינה טובות.

איך מנקים שטיחים?

ניקיון שטיחים דורש היכרות עם סוג השטיח והסיבים המרכיבים את אותו השטיח. ישנם סוגים שונים של שטיחים כאשר כל אחד דורש התייחסות אחרת. ישנם שטיחים אותם אסור לשפשף מצדם הקדמי ויש שטיחים אשר אותם אי אפשר לשטוף במים. חשוב להכיר את סוג השטיח ואת הסיבים המרכיבים אותו ולהשתמש בחומרי הניקוי הנכונים והמתאימים לשם כך.

חברת ניקיון מחדשת את הספות ואת השטיחים

הניקוי היסודי באמת, זה שיחדש ממש את פניהם של השטיחים או הספות, יוכל להתבצע רק בעזרת מומחים ואנשי מקצוע . אלו יצליחו לחדש אותם לגמרי ולהחזיר אותם לימי הזוהר.

קטגוריות: לבית ולגן