ניסור בטון הפך לנושא פופולארי יחסית, בקרב אנשים רבים המעוניינים לשפץ את ביתם. אנשים רבים בוחרים לשבור קירות בטון, לקדוח בבטון על מנת ליצור פתחים עבור תעלות מיזוג או אפילו לנסר בקירות הבטון על מנת ליצור מרחב לחלון או לדלת חדשה. כמובן שהעבודה חייבת להתבצע על ידי צוות מקצועי ומיומן, היות ועבודות מסוג זה אינן מתאימות לחובבנים. אי לכך, כאשר מבצעים סקר שוק ובודקים את רמת המחירים בין החברות השונות, חשוב לא להתפתות למחירים זולים מידי. חובבנים עלולים לגרום לנזק רב הן לדירה שלכם והן לכל המבנה, הריסה של קיר תמיכה למשל, עלולה לגרום לקריסה של כל הבית. לכן, כאשר שואלים חברה כלשהי – כמה עולה ניסור בטון? כדאי גם לשאול לגבי הניסיון שלה בתחום, הידע המקצועי שלה וכמובן לבקש המלצות מלקוחות קודמים.

ניסור בטון מחיר – כל הפרטים שכדאי לדעת

עבודות הכוללות ניסור וקידוח בטון מתבצעות במגוון רחב של פרויקטים שונים, הן בתחום השיפוצים הפרטיים והן בתחום הציבורי. לפעמים יש צורך לפרק חלק כלשהו של מבנה, לנסר מעקים או סלעים ולהסיר מכשולים שונים. במקרים כאלו, נעשה שימוש בטכניקות השונות של קידוח או ניסור בטון. כמובן שהעבודה נעשית אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים, אשר עברו את ההכשרה הנדרשת והם מכירים ומקפידים על כל כללי הבטיחות. ברוב הפעמים העבודה תעשה על ידי מסור יהלום, אשר מסוגל לנסר את הבטון ולהגיע לעומקים שונים. השימוש במסור מעין זה אינו כרוך ביצירת אבק או מטרדי רעש, ולכן מהווה יתרון משמעותי על שאר כלי העבודה בתחום. מחיר העבודה נקבע על ידי מספר גורמים, כאשר הגורם המרכזי הוא סוג הבטון והעובי שלו.

מחירון ניסור בטון – כיצד נקבע את מחיר העבודה?

כאמור, מחיר עבודת ניסור או קידוח בטון נקבעת בהתאם למשתנים שונים. מעבר למגורמים הטכניים, חשוב לזכור כי לכל חברה יש את התעריף שלה, אשר נקבע בהתאם למיומנות של העובדים, סוג כלי העבודה שהיא מחזיקה וכמובן מיקום העבודה. ככל שהעובדים יצטרכו לנסוע רחוק יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר. מבחינת הגורמים הטכניים, יש לקחת בחשבון את גודל המשטח המיועד לניסור, עובי הבטון, תנאי הגישה למקום הניסור, הגובה שבו יש לנסר ועוד. חשוב לקחת בחשבון כי פינוי הפסולת וניקוי השטח נחשב להוצאה נפרדת, כך גם הדין עם אספקת גנרטור למקום העבודה או הסרת מכשולים שונים מהקירות או התקרה. על מנת לקבל הצעת מחיר תקפה, כדאי להזמין את היועצים של החברה להגיע למקום ולספק הצעת מחיר מפורטת ומדויקת יותר. כמובן שברגע שמתחילים לקדוח, עלולים להיתקל בבעיות שונות אשר יגרמו למחיר העבודה לעלות.

לסיכום, חשוב כמובן לבצע סקר שוק ולהשוות מחירים בין החברות השונות. אך כדאי תמיד לבדוק את המקצועיות והניסיון המקצועי של החברה, בטרם סוגרים עמה את העסקה.

למידע נוסף על מחירי ניסור בטון בקרו כאן: http://easyconcrete.co.il/%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9f

קטגוריות: בלוג, נדל"ן