מתכננים נופש באיטליה? ישנם מקומות באיטליה, שאי אפשר לפספס. אז, מה יש לנו לראות באיטליה? כמובן, יש הרבה דברים לראות. אבל, נתמקד בכמה דברים. כמובן, ב"רומא". נסייר גם בחורבות של "פומפיי". וכמובן, נשוט בגונדולות ברחובות העיר וונציה. ואי אפשר בלי סקי. נמליץ על מספר אתרי סקי איכותיים באיטליה. ונראה ערים מעניינות, בעיר סיצליה.

ברומא כבר הייתם?

ואי אפשר לדבר על איטליה, בלי לדבר על רומא. למבקרים בעיר, יש הרבה מה לראות. כיוון שהמטייל הישראלי לא בקי בכל רזי ההיסטוריה בעיר, מומלץ להצטרף אל סיור מודרך ברומא. מומלץ לחפש מדריך סיורים מקצועי. מדריך, שיצליח בלשונו ל"החיות" את ההיסטוריה. לגרום למשתתפים בסיור, כאילו האירועים ההיסטוריים עליהם מדבר המדריך, מתרחשים כאן ועכשיו.

לשוט ברחובות ונציה.

אי אפשר לנפוש במדינת איטליה, מבלי לבקר בונציה. העיר, מתחלקת ל2 חלקים, כך שהנהר חוצה את העיר. לכן, במקום לנסוע על הכביש, התושבים נוסעים בגונדולות על הנהר. הזמן הטוב ביותר בשנה לבקר בונציה, הוא בפברואר. בחודש זה, מתקיים בעיר פסטיבל מיוחד, הנקרא פסטיבל ונציה. בפסטיבל, ניתן לראות שחקנים עם מסיכות ותלבושות ססגוניות ומעניינות. תוכלו לשחק ב"מבוך" בוונציה. לשוט בין התעלות השונות, ללכת לאיבוד, ולמצוא את הדרך חזרה. והכל- תוך כדי שייט.

מוזמנים לחזור אל העבר ב"פומפיי".

אי אפשר לחזור לאיטליה, מבלי לבקר ב"פומפיי". זוהי עיר, שחרבה לפני יותר מ1,700 שנים, כאשר התפרץ הר געש הצמוד לעיר. כל האזור כוסה בלבה. כך, היה האזור שמם שנים רבות. בשנת 1748, התגלו שרידי העיר, כאשר איכר מקומי, חפר בשדה.

ביקור באי סיצליה.

אי אפשר להיות באיטליה, בלי לבקר באי סיצליה. זהו האי, בעל הגודל הכי גדול, בכל המזרח התיכון. באי, יש 2 הרי געש. האי, יש כמה עיירות, שמומלץ לבקר בהם:

  • אריצ'ה– עיירה, בה מייצרים מרציפן.
  • מרסלה– תוכלו לראות בעיירה זו, מפעלים לייצור יין. היינות המיוצרים באי, ידועים בכל העולם.
  • עמק אגריג'נטו– עמק בו פזורים מקדשים עתיקים.

מה דעתכם על סקי באיטליה?

אם אתם נופשים באיטליה בחורף, מומלץ לכם לגלוש בסקי על הרי איטליה. תוכלו לבחור באחת, או בכמה עיירות הנופש, המתאימות לביצוע סקי באיטליה. אילו עיירות נופש מתאימות?

דרום טירול

חבל ארץ באיטליה, המכיל מספר עיירות סקי ונופש.

הרי הדולמיטים

אזור סקי פופולארי באיטליה. אחד מערי הסקי המומלצים באזור זה, הוא קורטינה ד'אמפזו. אזור הסקי בעיירה זו, מתחלק ל3 חלקים. האורך הכולל של המסלולים ב3 האזורים, מגיע ל140 ק"מ. ישנם מסלולים שונים, בדרגות קושי שונות.

קורמאייר

אתר סקי מרשים, המאחד 4 עמקים בתוכו. באתר, יש עשרות מסלולים ברמות שונות.

סלה רונדה

אתר סקי, הנמצא בגבול הצפוני של שוויץ. באתר, יש מסלולים בדרגות קושי שונות. ניתן גם לשכור ציוד סנובורד באתר.

קטגוריות: בלוג, תיירות