העיר אור יהודה היא אחת הערים היפות בישראל. היא יושבת בסמוך לתל אביב רק כ7 קילומטרים בלבד מהעיר המרכזית בישראל. כיום מונה העיר מעל 30 אלף תושבים ובכל שנה היא מושכת אליה תושבים רבים חדשים. התשתיות בעיר מפותחות ומתפתחות עוד בקצב מהיר וכוללת מרכזים מסחריים, מקומות עבודה חדשים, משרדים, מבני מגורים ועוד. משרדים למכירה באור יהודה והסביבה יהיו בהחלט משתלמים כלכלית עבור היזמים והמשקיעים הרואים בעיר כאזור נהדר להשקיע בו ופוטנציאל צמיחה גבוה.

מדוע דווקא להשקיע במשרדים?

לפני שאנו מתעמקים מדוע כדאי להשקיע במשרדים באור יהודה נדבר תחילה על מדוע כדאי להשקיע במשרדים באופן כללי. השקעה במשרדים למכירה יכולה ליצור עבורכם אפיקי הכנסה פסיביים חדשים. ההשקעה במשרדים בדרך כלל מניבה תשואה גבוהה יותר מאשר דירות למגורים, חוזה שכירות ארוך יותר ועבודה מול קהל יציב יותר כלכלית בדרך כלל. העניין הוא שצריך לדעת היכן להשקיע, כמה להשקיע ועם מי לעבוד. למי שאין ניסיון בתחום הנדל"ן המסחרי ומציאת סוחרים מתחום העסקים הרי שכדאי לצבור מעט ניסיון או להיצמד לחברת נדל"ן מקצועית ומנוסה לפני ההשקעה.

מה הופך משרד באור יהודה להשקעה טובה?

משרדים באור יהודה נחטפים כמו לחמניות חמות. כאשר קם פרויקט משרדים חדש בעיר היזמים קופצים על ההזדמנות וממהרים לרכוש את שטחי המשרדים החדשים. יש לכך כמה סיבות נהדרות המדגישות את היתרונות של השקעה במשרדים באור יהודה:

  • מיקום – אור יהודה היא עיר במרכז הקרובה מאוד לתל אביב. האזור של המשרדים אם כן נחשב מרכז ולכן הוא מאפשר גישה נוחה ללקוחות המגיעים מאזורים שונים ברחבי המרכז ו/או מאזורים אחרים בארץ.
  • קל למצוא עובדים – העובדה שבעלי עסקים משקיעים במשרדים במרכז או ממהרים לשוכר משרדים ממשקיעים באזור המרכז היא שניתן למצוא כוח אדם הרבה יותר בקלות וכמובן הגישה לכמות הלקוחות הגדולה במרכז היא נוחה יותר. לא מצאתם עובדים למשרד באור יהודה? אין בעיה – היא במרחק נסיעה של 10-15 דקות ברכב כמעט מכל עיר במרכז.
  • תחבורה ציבורית – העיר מפותחת מבחינת תחבורה ציבורית והגישה אליה קלה ונוחה.
  • קרבה לנתב"ג – הקרבה לנתב"ג עבור עסקים רבים מהווה יתרון גדול ומשמעותי. פרט זה מעלה את ערך המשרד.
  • משרדים במרכז נוטים להעלות את ערכם באופן יציב לאורך השנים.

אילו תשואות ניתן לצפות ממשרדים למכירה?

משרדים למכירה מספקים לנו תשואות גבוהות יותר כמעט בכל אזור בארץ מאשר דירות למגורים. אם תשואה ממוצעת לדירה למגורים נעה סביב ה3% לערך הרי שבמשרדים תוכלו להשיג תשואה כפולה או משולשת מכך. אור יהודה היא עיר מתפתחת עם תשתיות נהדרות ומשקיעים רבים משקיעים בה כספים מה שמעלה את ערכם של הנכסים בעיר ואת הביקוש לנכסים בעיר. רכישת משרדים בעיר תהיה הכי קרוב להשקעה בטוחה שתוכלו להשיג בשנים הקרובות.

קטגוריות: בלוג