סטנדרט חדש הגיע לתחום מנעולן שמשאיר הרבה מאוד מנעולים מאחור. כמנעולן הפועל באזור תל אביב והסביבה, יום אחרי יום, יצא לי לראות את כל סוגי המנעולים, הצילינדרים, הדלתות ומנגנוני הנעילה. בתל אביב יש כל מיני סוגים של מבנים: דירות ישנות אותן משכירים בעיקר סטודנטים וזוגות צעירים, דירות יוקרה, בתי עסקים מכל הסוגים ומוסדות ציבוריים. יש מקומות הדורשים אבטחה גבוהה ואחת הדרכים להשיג זאת היא באמצעות מנעול ביומטרי הפועל בשיטה פשוטה יחסית אך יש יאמרו גאונית- טביעת אצבע. במאמר הבא בחרתי לסקור את היתרונות של המנעול הביומטרי, להציג בפניכם חלופות אפשרויות ולהסביר לכם איך בכלל המנעול הביומטרי פועל.

מנעולן בתל אביב: איך זה בכלל עובד?

המנעול הביומטרי למעשה סורק את טביעת האצבע שלנו שכן הוא מופעל על ידי קורא מיוחד, ממש כמו שיש במחשבים ניידים מסוימים או בטלפונים החכמים. המנעולים הביומטריים השונים מאפשרים הגדרה של בין 50-150 טביעות אצבע של מורשים כך שניתן להתקינם גם בבתים פרטיים, גם בדירות וגם בבתי עסק בינוניים. רוב המנעולים אינם מחוברים למערכות חיצוניות שכן המחשב עצמו נמצא כבר בתוך המנעול ולכן גם לא צריך לחבר את המנעול למערכת החשמל הביתית שכן רובם פועלים באמצעות סוללות. אם אתם מחפשים חלופה, קיימים גם מנעולים אותם ניתן לפתוח באמצעות קוד נעילה של בין 2-3 ספרות  מה שנקרא נעילה דיגיטלית חכמה.

מהם היתרונות של מנעול הביומטרי?ֿֿ

ראשית אין אנו צריכים להסתובב עם מפתח צמוד לכיס ולחשוש שמא נשכח את המפתח, נאבד אותו או יגנבו לנו אותו. אז נכון, כמנעולן מוסמך הפועל באזור תל אביב הגעתי למסקנה שפורץ המעוניין לפרוץ דלת, להיכנס לחלל כזה או אחר, יצליח לעשות זאת במוקדם או במאוחר שכן מדובר בדרך כלל באנשים נחושים שיודעים בדיוק מה לעשות שלב אחר שלב. עם זאת, אין ספק כי התקנת מנעול ביומטרי מעכבת את הפריצה הצפויה ובמקרים רבים אפילו מונעת אותה. בנוסף, בכדי להתקין את המנעול הביומטרי או מנעולים דיגיטליים אחרים, אין צורך לעשות שינויים בבית בעת ההתקנה אלא ניתן לעבוד עם מה שקיים. כמובן שיש היום מנעולים מתקדמים מאוד אותם ניתן לפתוח או לנעול באמצעות הסמארטפון או הטאבלט. במידה ויש לכם בית חכם, תוכלו לשלוט במנעול מכל מקום וגם ניתן להכניס כרטיס הרחבה. יתרון נוסף הוא שאין כאן את אפקט השכפול כך שרק האנשים שהוגדרו במערכת וטביעת האצבע שלהם שמורה, יוכלו להיכנס.

אז למי זה יכול להתאים?

אז מדובר בפתרון מעולה עבור הורים עם ילדים בגיל בית ספר שפוחדים לתת להם מפתח שכן ילדים נוטים לאבד מפתחות ואז הסיכוי לפריצות עולה.בנוסף, גם עבור בתי עסק בהם מאבטחים תכשיטים, מסמכים חשובים, כסף המנעול הביומטרי יכול להועיל מאוד ולהפחית את הסיכוי לנסיונות פריצה כאלה ואחרים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן באתר או בטלפון בכדי לקבל מידע נוסף על מנעולים ביומטריים ומנעולים מתקדמים נוספים שיבטיחו לכם נעילה בטוחה ונטולת דאגות. נשמח לשלוח אליכם מנעולן לעיר תל אביב או לכל עיר אחרת בה אנו פועלים.