שירותים של פריצת כל סוגי המנעולים הינם נפוצים במקרים בהם מנעול דלת הכניסה לבית התקלקל, אם נתקעו המפתחות בסוויץ' של הרכב, אם המפתח שלנו תקוע במנעול ולא ניתן לפתוח את הדלת של העסק, כספת שיש לפרוץ ועוד. מי ששוכח מפתחות, חשוף לבעיה חמורה יותר במידה ואין לו מפתח רזרבי – כל אלה מובילים בסופו של דבר לחיפוש מנעולן. יש לציין כי יש למצוא מנעולן על פי אזור מגוריכם. למשל אם אתם גרים באור יהודה, חפשו מנעולן באור יהודה אשר יוכל להיות זמין בהקדם לפנייתכם, יגיע מהר ויוכל לפתוראת הבעיה. חשוב לדעת כי ישנם תעריפי מחיר שונים של החלפה או תיקון מנעול בהתאם למשתנים מסויימים – כאשר מדובר בשעות לא מקובלות כגון שעות לילה מאוחרות, ערבי שבת וחג, התעריף יהיה כפול ויותר, אך זו הדרך היחידה שתוכלו להיכנס לביתכם או לרכבכם. מנעולן מנוסה וותיק, יהיה מיומן בפתיחת והחלפת כל סוגי המנעולים, גם אלה שהם משוכללים ביותר.

פנייה למנעולן מוסמך ומורשה בלבד

בשל מקרי הונאות שונים ומשונים שאירעו במחוזותינו, ייתכן מצב בו אנשים יתחזו לבעלי הבתים ויזמינו מנעולן כדי לפרוץ לבית. כאשר תפנו למנעולן מקצועי, הוא יבקש מכם את תעודת הזהות, ויוודא כי הכתובת המופיעה בתעודת הזהות אכן זהה לכתובת שאליה הוא הוזמן. גם מבחינתכם, כדאי להקפיד בבחירה של מנעולן מוסמך, שיש לו את ההסמכות למקצוע.

המומחיות של מנעולנים היא רבה בכל מיני תחומים, הקשורים לפריצות של בתים, משרדים,  רכבים או כספות. למנעולנים רבים יש חנות של מנעולים ומוצרים הקשורים לדלתות וחלונות, וכן מכונה לשכפול מפתחות, כך שתמיד הוא יוכל למצוא את המנעול המתאים ואפילו יוכל לתקן או לשפץ דלת שפרץ בגלל תקלה במנעול.

העצות החשובות שכדאי לשמור

כל מנעולן לאחר שיפרוץ את מנעול הבית, העסק, הרכב או הכספת שלכם, יציע לכם לשכפל כמה מפתחות ולהסתיר אותם במקומות שתזכרו, כך שתמנעו מעצמכם עוגמת נפש והוצאות מיותרות על מנעולנים. דבר זה עשוי לחסוך לכם הרבה כאב ראש. ישנן דלתות כניסה שיש להם ידית קבועה, כך שאם היא נטרקת, אתם בבעיה, במיוחד כאשר אין מפתח בידכם, או מישהו בבית שיוכל לפתוח לכם את הדלת מתוך הבית. יש לשים תמיד בחוץ במקום מוסתר מפתח נוסף, כך שרק אתם ובני הבית תדעו על קיומו.

כאשר אתם נשארים מחוץ לבית או לרכב כשאתם חסרי אונים, חשוב לא להילחץ. באמצעות הטלפון החכם שלכם, תוכלו למצוא מנעולן העובד גם 24 שעות ביממה, במידה ואתם נתקעתם בשעות לא מקובלות. בררו עד להגעת המנעולן את המחירים לפריצה על פי השעה וסוג הפריצה, כך שתהיה לכם אינדיקציה נכונה.