כל מי שהיה במבנה תעשייתי, מכיר את החום הכבד השורר בו בקיץ. לא תמיד, אפשר להתקין בחללים אלו מערכות מיזוג אוויר. לכן, הפתרון לאוורור חללים תעשייתיים אלו, הוא התקנת מאווררי תקרה תעשייתיים. מאווררים אלו, יוצרים אוורור לשטח רחב הידיים. בנוסף, אפשר להתקין אביזרים שונים על גוף המאוורר.

באילו חללים מתאים להתקין מאווררי תקרה תעשייתיים?

ישנם מספר סוגי חללים, בהם מתאים להתקין מאוורר תקרה תעשייתי.

  1. מרכזים לוגיסטיים
  2. מוסכים
  3. מפעלים
  4. האנגרים לתעופה
  5. רפתות

מעט נתונים טכניים על מאווררי תקרה באזורי תעשייה.

נפרט מעט נתונים טכניים של מאווררי תקרה תעשייתיים. נתונים אלו, מתאימים לרוב מאווררי התקרה התלויים באולמות החללים התעשייתיים:

מספר הלהבים של המאווררים: לרוב הדגמים של מאווררים אלו, יש 8 להבים. לכל להב, מוצמד כנפון.

טווח של אורך הלהבים: טווח האורך של הלהבים, נע בין 3.7 מטר, ל7.3 מטר.

חיסכון בחשמל: כמות החשמל שצורך המאוורר אינה גבוהה, ולכן התקנת מאוורר באולם תעשייתי, חסכונית הרבה יותר ממיזוג השטח באמצעות מזגן.

למאווררי התקרה, יכולים להיות שימושים נוספים.

למאווררי תקרה תעשייתיים, יכולים להיות שימושים נוספים, באמצעות התקנת אביזרים שונים על גוף המאוורר. למשל:

מצלמת אבטחה: מאוורר תקרה תעשייתי, יכול לשמש גם כמצלמת אבטחה. את המצלמה מתקינים על גוף המאוורר. וכך, ניתן לצלם את השטח. היתרון של מצלמת אבטחה המותקנת על מאוורר, שהיא מוסתרת ומוסווית.

רמקול: בחלל עבודה רחב ידיים, יש צורך לפעמים בלהשתמש ברמקול, כדי להודיע הודעות שונות לעובדים. במקרה של דליפת חומרים מסוכנים, או שריפה, משמש הרמקול לאזעקה פנימית, ומתן הוראות פינוי לעובדים. התקנת הרמקול על המאוורר חוסכת מקום, ומסייעת לכך שהצלילים הבוקעים מהרמקול, יישמעו היטב ברחבי השטח.

גלאי עשן: חובה להתקין בכל שטח תעשייתי גלאי עשן. בכך, מצילים את חיי העובדים כאשר פורצת שריפה. התקנת גלאי עשן על מאווררים, חוסכת מקום.. מיקום הגלאי, קולט בקלות כל עשן, וכל דליקה שפורצת.

תאורה: אפשר להתקין פנס תאורה על המאוורר. בכך, חוסכים מקום בתקרה.

מערכת פיקוד של מאווררי התקרה התעשייתיים.

למאווררים אלו, יש מערכת פיקוד. בדרך כלל, יהיו מספר מאווררים תעשייתיים לתקרה, תחת מערכת פיקוד אחת. כאשר מותקנים אביזרים חשמליים נוספים על המאוורר, הם מחוברים למנגנון הפיקוד.

היכן מומלץ לקנות מאוורר תקרה תעשייתי?

מאווררי תקרה תעשייתיים, מומלץ לקנות ב"ביגאס". אנו מוכרים מאווררים תעשייתיים לתקרה גדולים ואיכותיים. בין הלקוחות שרכשו מאתנו מאווררים תעשייתיים לתקרה, אפשר למנות קניונים כמו רשת קניוני עזריאלי, הטכניון בחיפה, אולמות מכירה של רכבים, כמו חברת טויטה ויונדאי, חברת השכרת רכב- שלמה סיקס, רשת "קפה קפה", ומפעלי תעשייה כמו שטראוס.

הלקוחות המרוצים, מספרים על הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שסיפקה החברה עם מאווררי התקרה, והיחס האישי האדיב.

רוצים לאוורר את השטח התעשייתי במאווררי תקרה ענקיים ואיכותיים? צרו עמנו קשר עוד היום, ונתאים לכם מאוורר איכותי לתקרה.

קטגוריות: לבית ולגן