מתכננים פרויקט פינוי- בינוי? בערים רבות בארץ, מתבצעים פרויקטים של פינוי- בינוי. פרויקט פינוי- בינוי, הוא פרויקט מורכב. כאשר הפרויקט מתבצע על בנייני מגורים קיימים, יש לוודא שהדיירים בבניין המפונה, מקבלים את מלוא הזכויות, ופתרונות מלאים מצד היזם. במקביל, על היזם להתמודד פעמים רבות עם התנגדות עירייה, או התנגדות דיירים הגרים קרוב לסביבה בה מבצעים פינוי- בינוי.

מהו פרויקט פינוי- בינוי?

פרויקט פינוי- בינוי, הוא פרויקט בניה, בו הורסים מבנה קיים, ובונים במקומו מבנה חדש.

ישנם 2 סוגים של פרויקטים לפינוי- בינוי:

  1. פינוי- בינוי של בנייני מגורים.
  2. פינוי- בינוי של שטח מסחרי.

לכל סוג של פרויקט פינוי- בינוי, מומלץ לקחת עורך דין פינוי- בינוי.

פינוי בינוי של שטחים מסחריים.

פינוי- בינוי של שטחים מסחריים, ייעשה מ2 סיבות:

  1. פינוי- בינוי של השטח המסחרי לטובת בנייני מגורים.
  2. פינוי- בינוי של מבנים ישנים בשטח המסחרי, לטובת מגדלים מסחריים.

פינוי- בינוי של שטח מסחרי, לטובת אזור מגורים: בסוג פרויקט זה, מפנים מבני מסחר ותעשייה, לטובת בניית פרויקט מגורים. את העסקים באזור זה, מעבירים לאזור אחר, ומפצים את בעלי העסקים.

פינוי- בינוי מסחרי: בסוג פרויקט זה, האזור נשאר עדיין אזור מסחרי. אך בקום בנינים נמוכים, בונה היזם בניינים רבי קומות. במגדלים אלו, יהיו עסקים מסוגים שונים, ומשרדים.

פינוי- בינוי של בנייני מגורים.

פרויקט זה של פינוי- בינוי זה, הינו פרויקט מורכב. במהלך פרויקט זה, הורסים בנייני מגורים, ובונים במקומם בניינים חדשים. לרוב, יהיו הבניינים החדשים רבי קומות. לפעמים, יבצעו הרשויות המקומיות פרויקט פינוי- בינוי על שכונות שלמות.

מה המטרה של פרויקט פינוי- בינוי בשטח מגורים? המטרה, היא לנצל יותר טוב את אזור המגורים, ולהוסיף יחידות דיור. בדרך כלל, יכלול פרויקט פינוי מגדלי מגורים, פארק משחקים, ומבנה ציבורי. לפעמים, פרויקט הפינוי- בינוי, מאפשר להוסיף מבני ציבור.

מה ההבדל בין פרויקט פינוי- בינוי, לבין תמ"א 38? בפרויקט תמ"א 38, מוסיפים יחידות דיור על הבניין הקיים. במהלך תקופת הבנייה, לא מפנים את הדיירים. למעט, פרק זמן קצר מוצע של חודש, בזמן חיבור התוספת לדירה. כך, שדיירי הבניין חיים בתוך אתר בנייה. הדיירים מקבלים תוספת, אך לא דירות חדשות ומשופצות. לעומת זאת, בפרויקט פינוי- בינוי, היזם משלם שכירות לדיירים במשך כל תקופת הבנייה. הדיירים, קבלים דירות חדשות.

מי דואג לזכויות הדיירים במהלך פרויקט פינוי- בינוי?

על מנת שזכויות הדיירים במהלך פרויקט פינוי- בינוי ישמרו מול היזם, חשוב לקחת עורך דין פינוי בינוי מומלץ ומקצועי. עורך הדין, דואג לזכויות המלאות של הדיירים, עוד בעת חתימת החוזה. עורך הדין דואג שיהיה לכל דייר ערבות בנקאית מלאה, למקרה שהפרויקט יתחיל, אך לא יסתיים. עורך הדין בודק עבור הדיירים, האם היזם מקצועי ואמין.

ל. עמידור- עורך דין פינוי בינוי מומלץ!

אם אתם מחפשים משרד עורכי דין מומלץ עבור פינוי בינוי, אנו ממליצים לכם על משרד עורכי הדין, ל. עמידור. המשרד מנוהל על ידי ליאור וחן עמידור. המשרד צבר ניסיון רב בליווי פרויקטים של התחדשות עירונית. עורכי הדין של המשרד, קיבלו תארי כבוד רבים, כולל רישום BDI מצטיין. המשרד ליווה פרויקטים רבים ברחבי הארץ. לכן, עיריות, חברות בניה וחברות ממשלתיות, בחרו בנו לליווי פרויקט בנייה. אנו דואגים לזכויות של הדייר, לאורך כל הדרך. החל מההתקשרות הראשונית, ועד לקבלת המפתח.

על הזכויות בפרויקט פינוי- בינוי לא מתפשרים! פנו אלינו עוד היום, וקבלו ליווי משפטי מקצועי שידאג לזכויותיכם, לאורך כל הדרך.

קטגוריות: נדל"ן