בכדי להבין מדוע מחירי הפאות יכולים להשתנות בעוצמה רבה כל כך בין הדגמים השונים, אפשר להתייחס לתחום הפאות כמו אל תחום הרכב. כל המכוניות שייכות לאותו התחום, אבל יש מכונית שאפשר לקנות בכמה עשרות אלפי שקלים ויש מכונית שיכולה לעלות יותר ממיליון שקלים. גם בתחום הפאות, ישנם סוגים רבים של פאות ובשורות הבאות נסביר לכם את הפרמטרים שמבדילים בין הסוגים השונים ובהתאם לכך גם יוצרים את הפער בין פאות ייחודיות ובין פאות רגילות.

"מפרט טכני" של פאה – יש דבר כזה

כאשר את בוחרת פאה בחנות, את לבטח שמה לב יותר לפרטים כמו גוון סיבי השיער, צפיפות סיבי השיער, עיצוב שיער הפאה וכדומה, אלא שבפועל בתהליך הייצור של פאה ישנם עוד שורה של פרמטרים שבונים יחד מפרט טכני ייחודי לכל דגם של פאות. גוון הפאה לא אמור לשנות את המחיר כלל, אבל פרמטרים כמו סוג הסיבים שמהם מיוצרת הפאה, סוג הרשת שמשמשת לשזירת הפאה, צפיפות השזירה של סיבי השיער, אורך סיבי השיער, החומר ממנו עשויים הסיבים (במקרה של סיבים סינתטיים), כל אלה יכולים להשפיע בהחלט על מחיר הפאה וכולם נחשבים לפרמטרים שאפשר לאפיין בכל פאה ופאה.

מחירים של פאות ייחודיות מול פאות סטנרדטיות

פאה ייחודית היא פאה שמיוצרת על פי מפרט שנחשב למשודרג ביחס למפרט הבסיסי של פאות רגילות. פאות ייחודיות תהיינה עשויות בדרך כלל משיער טבעי או משיער סינטטי באיכות עליונה. פאות אלה תיוצרנה כשהקו המנחה המרכזי בהן הוא הדמיה מקסימלית של הפאות לשיער ראש רגיל. המטרה של פאה ייחודית כזאת הוא לאפשר ללקוחה ליהנות מפאה שהסביבה לא תוכל להבחין בה כפאה אלא כשיער ראש רגיל, וזאת כמובן מעבר להתאמה של הפאה ללקוחה והתרומה האסתטית שלה ללקוחה. פאות כאלה תיוצרנה בסטנדרטים גבוהים יותר, בהשקעה רבה יותר ומחומרי גלם יקרים יותר ולכן גם מחירן יהיה גבוה יותר.

לצד זאת, ישנן הפאות הסטנדרטיות שעשויות בדרך כלל מסיבים סינטטיים אלמנטריים, בצפיפות שיער גבוהה אבל לא צפופה ובעיצובים בסיסיים למדי. פאות אלה לא מספקות את המראה האולטימטיבי שיכולות פאות ייחודיות לספק אבל הן זמינות לרכישה במחירים נמוכים הרבה יותר. הבחירה בין שתי האפשרויות היא בחירה סובייקטיבית מתחילתה ועד סופה. יש נשים שיעדיפו לקנות פאה פשוטה וזולה בעוד שאחרות לא תסכמנה להניח על ראשן אף פאה שהיא אינה פאה ייחודית.

קטגוריות: בריאות, טיפוח