כמה פעמים אתם חשים מתוחים מהשגרה והלחץ בעבודה או במשפחה? על מנת לשמור על הבריאות הנפשית והפיזית, מומלץ כי תיקחו לעצמכם גם באמצע היום חופשה קצרה במרכז הארץ באחד ממתחמי חדרים לפי שעה שלנו. תוכלו ליהנות מדיסקרטיות מוחלטת וחדרים חלומיים שיש בהם יוקרה שאין אפילו בבתי מלון יוקרתיים ובטח שלא במחיר שהוא נמוך בהרבה מאשר בבית מלון יוקרתי ששם, לא תהיה לכם דיסקרטיות ואפשרות תשלום ללא מפגש כמו במתחמים לזוגות המחפשים קן אהבה חמים ונוח במקום מרוחק אך לא רחוק…

הרפתקה קסומה וייחודית תחושו כבר מהרגע הראשון. נסיעה אל מקום מוסתר הטוב בירק ומזכיר מתחם כפרי ומיוחד, תעניק לכם תחושה של חופש ולא רק לכמה שעות. מתחמי חדרים לפי שעה באזור אור יהודה, יעניקו לכם את כל הפינוקים שאף לא העזתם לחלום עליהם. העיצוב מוקפד ומתאים לזוגות רומנטיים. מעצבי הפנים חשבו על הכול בחדרים, אם לג'קוזי מפנק לאור נרות, מיטה זוגית גדולה ומוצעת במצעים רכים ונקיים, חדר רחצה מרווח עם הפינוקים השונים והאיכותיים למקלחת ריחנית בשניים, פינת ישיבה עם טלוויזיה גדולה בבלים, מוסיקה ואפילו סרטים למבוגרים.

חופשה כפרית בת כמה שעות בצימרים באור יהודה

לא תאמינו אילו הפתעות מצפות לכם במתחמי הצימרים באור יהודה. התחושה של חופשה בצפון כאשר אתם מרחק של 10 דקות מהמרכז.. האפשרות של דיסקרטיות בחדרים כפרים ומיוחדים הינה כפולה ומכופלת מאשר מקום מרכזי כגון מלון שכולם יכלים להבחין בכם. יש כאלה שעורכים הפתעה לבן או בת הזוג, ועורכים מסיבת יום הולדת או מסיבת נישואין, מסיבת רווקות או רווקים.

אלה הם המקומות האידיאליים למסיבות מכל סוג, היות וניתן לשכור לופט באור יהודה שהוא מפואר ונראה כמו ווילה מפוארת שיש בה הכול, אפילו בריכת שחייה וג'קוזי, בר משקאות עשיר מוזיקה במערכת מקצועית ומשוכללת , מקלחת מפוארת ופינוקים נוספים רבים. על מנת לערוך מסיבה כלשהי, יש לעדכן את בעל הלופט מראש, כך שיוכל להכין לכם את כ מה שתצטרכו למסיבות השונות. שברצונכם לערוך.

חגיגה גדולה של רומנטיקה כמה שעות קסומות…

קטגוריות: תיירות