במסגרת הניסיון והרצון להפוך את אור יהודה לעיר מרכזית ולהגביר את התנועה אליה כדי לסייע לעסקים המקומיים בכך החלה סדרה של הפקות ופרויקטים שונים שמטרתם למשוך אנשים אל העיר בצורה עקיפה, בין שאר האירועים והאטרקציות (במיוחד בחגים) החל פרויקט של כנסים מקצועיים באור יהודה בשיתוף עם החברות המובילות בתחום של הפקת כנסים מקצועיים כמו לדוגמא ארטרא.

מטרת הכנסים המקצועיים

מטרת הכנסים המקצועיים היא כאמור למשוך כמות של אנשים בכל פעם לעיר אור יהודה, להפגיש לראשונה רבים מאותם אנשים עם העיר ואולי ליצור כימיה שתוביל לתושבים חדשים או הקמת עסקים חדשים בעיר. מלבד זאת בכל פעם שאנשים מבחוץ מגיעים לעיר הם בדרך כלל מסייעים לעסקים הקטנים ומכניסים כסף בין אם הם חנו בחניה פרטית ושלמו את החשבון, בין אם הם עשו הפסקה מהכנס והלכו לאכול ארוחת צהריים באחת מהמסעדות המקומיות, תדלקו את הרכב באחת מהתחנות שבעיר או פשוט נכנסו לסופר וקנו שתייה וסיגריות, כל פעולה שכזו העלתה את הפדיון היומי של אותו בעל עסק בעוד כמה שקלים וכל שקל יכול לעזור במצב הכלכלה של היום.

מהם בעצם כנסים מקצועיים ולמה צריך חברה מקצועית כדי להפיק ולנהל אותם?

כנס מקצועי הינו מפגש בין העוסקים בתחום כלשהו בו הם דנים על השינויים, הפיתוחים, האפשרויות והרעיונות של עתיד, בדרך כלל כדי למשוך את בעלי העניין בתחום הספציפי יש להביא את בכירי המרצים והעוסקים בתחום כדי לנאום וזוהי משימה לא קלה בכלל אשר מיועדת לאנשים מקושרים ובעלי אמצעים. כדי להפיק כנס מקצועי שיכבד את המעמד ויהיה מספיק רציני כדי ליצור רצף מתמשך של אותו כנס אחת לכמה חודשים יש צורך בחברה מקצועית שעוסקת בתחום מספר רב של שנים, התפקיד של אותה חברה יהיה ליצור תכנון מושלם של הכנס הכולל כאמור הזמנת מרצים בעלי שם בתחום, לוחות זמנים שמוקצים לכל נואם ולכל תחום, פרסום הכנס בצורה כזו שתגיע לבעלי העניין בכנס. העסקת חברה מקצועית להפקה וניהול כנסים תבטיח מינימום בעיות ותקלות במהלכו של הכנס ומקסימום תועלת. רץ ברשת: יורם קראוס – על העקרונות המשותפים בין טיפוס הרים לעולם העסקים יורם קראוס – ערוץ יוטיוב מכיסא המנכ"ל אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה – כתבה על יורם קראוס יורם קראוס – המדריך המלא למטפסי הרים מתחילים יורם קראוס בסיפור מסע אל פסגת ההר המסוכן באירופה ובחזרה יורם קראוס מספר על הקשר הערכי שבין טיפוס הרים לניהול פרויקטים כל היתרונות בקרן השתלמות מסחר עצמאי בשוק ההון – כל מה שרצית לדעת כך תבחרו קופת גמל
קטגוריות: כללי