בשנים האחרונות , צילומי הריון נהיו טרנד נפוץ ומקובל מאוד בקרב הרבה מאוד נשים. בעידן המודרני אנו מתעדים כל דבר ולבטח בתקופת ההריון. נשים רוצות לקבל תמונות הריון מיוחדות ויפות. במאמר הבא תוכלי למצוא את כל מה שנחוץ לדעת על צילומי הריון.

איפה עושים צילומי הריון ?

אז נכון שניתן להזמין צלמת מקצועית עד הבית. אבל ברוב המקרים מומלץ לקבוע סשן צילומים בסטודיו לצילום, מכיוון שחלק חשוב מאיכות הצילום תלוי בתלבושות ,תאורה מיוחדת , אביזרים ועוד המון אקססוריז מיוחדים.

למה צילומי הריון זה דבר חשוב ?

בסקרים שנעשו בקרב אמהות טריות רוב האמהות הצטערו שלא התנסו בצילומי הריון.

זוהי הזדמנות של פעם בחיים וברוב הסשנים הנשים ההריוניות גם מופתעות כמה טוב הן נראות בצילומים הללו . יש משהו קסום בבטן הריונית וזוהי הזדמנות מצוינת וחד פעמית לתעד את התהליך המדהים הזה בעזרת צלמת מומחית בזוויות הטובות ביותר ובתנוחות היפות ביותר.

עוד סיבה (אולי החשובה ביותר ) היא למען הבייבי הקטן שלכן . כולנו מכירים את הסצנה הזאת שיושבים כל המשפחה ביום שבת צופים באלבומים מתקופות שונות ורק לדמיין את הילד שגדל בכמה שנים צופה בתמונות של אמא שהוא עוד היה בבטן ומבין את התהליך זוהי חוויה בלתי רגילה.

באיזה שבוע מומלץ להתחיל סשן צילומי הריון ?

 אם הכל מתנהל כשורה האידיאל לצילומי הריון הוא בין השבועות 30-35 אך זה משתנה וישנם נשים שמעדיפות קצת מוקדם יותר או לחלופין מעט מאוחר יותר . בגדול נוכל להגיד שהבטן עברה בגודלה את קו החזה זה זמן מעולה להתחיל סשן צילומים.

 דגשים נוספים ומידע חיוני:

  • ניתן לבחור בין צילומי חוץ או צילומים בסטודיו.
  • לרוב השקעה של צילומי הריון בין 700-1000 ש"ח.
  • זמן הצילומים נע בין שעה-לשעתיים.
  • ניתן לשלב בין צילומי חוץ לצילומים בסטודיו.
  • מקבלים בין 100-150 תמונות באיכות גבוהה לפיתוח.
  • 10-15 תמונות לעיבוד בפוטושופ מלר.
קטגוריות: בלוג, ילדים והורות