ישראלים צעירים ומבוגרים כאחד אוהבים לארח בביתם, אך כדי להעניק חוויית אירוח מושלמת. מומלץ לדאוג גם לעיצוב נכון של הבית. למעשה, בעת תכנון עיצוב הבית ובחירתו כדאי לשים דגש על נושא הרגלי האירוח, מאחר שאם נוהגים לבוא אליכם אורחים רבים וחלקם גם נשאר לישון אצלכם, כדאי לתכנן מראש סידורי שינה, במיוחד כאשר באים אורחים עם ילדים.

עיצוב הבית – להעניק חוויית אירוח נפלאה לאורחים

אירוח חייב לבוא מכל הלב, יש לא מעט ישראלים שהפכו את הנושא למקצוע של ממש והם ידועים כמארחים המושלמים. כדי שגם אתם תוכלו לארח חברים וקרובי משפחה באופן מדהים, עליכם לבחור עיצוב הבית בהתאם. כך, לדוגמה, כדאי לרכוש לסלון ספות נפתחות כדי לאפשר לאורחים להישאר לישון בנוחות, ללא צורך בארגון מזרנים על הרצפה ובלי בלאגן מיותר ברחבי הבית.

כמו כן, כדאי לחשוב על תאורה חמה ומתאימה לבית, בשעות הערב כאשר עייפים כדאי לעמעם אורות, ומומלץ שתהיה גם מנורה עומדת בסלון אותה קל לכבות מהספה, ללא צורך לקום מהספה הנפתחת ולאחר מכן לחפש בחשכה את הדרך חזרה למיטה. תאורה נכונה לבית מאפשרת ליצור אווירה רומנטית או אווירה ביתית חמה ומרגיעה.

פותחים שולחן – פינת אוכל בגודל מתאים למספר האורחים

ברוב הבתים יש פינת אוכל בעלת 6-4 כסאות, ומי שנוהג לארח בביתו מספר רב יותר של אורחים יכול לרכוש שולחן נפתח, כך שיוכל לארח בנוחות ולאפשר לכל המוזמנים לשבת יחד. אמנם ניתן לחסוך בעלויות ולשאול שולחן מהשכנים או להוסיף את שולחן הפלסטיק מהמרפסת כדי ליצור שולחן ארוך, אך עם זאת המראה פחות מרשים וחוויית האירוח נפגעת. לכן, את פינת האוכל עליכם לעצב בהתאם למספר האורחים שנוהג להגיע אליכם לאירועים שונים, לארוחות חג, לבילויים וכדומה.

עיצוב המטבח – חלק מרכזי בבית עבור מארחים מעולים

המטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית, ויש הטוענים אף כי המטבח הוא הלב הפועם של הדירה. כאשר עומדים לארח מתחוללת המולה רבה במטבח, מאחר שיש להכין אוכל בכמויות, לדאוג לאחסון יעיל, לארגן מספיק צלחות, כוסות וסכו"ם, ויש להתמודד גם עם ערימות כלים ועם מגבלת כמות הכיריים, עם נפח המקרר, עם גודל התנור וכיוצא באלה. לכן, אם אתם אוהבים לארח ורוצים להיות מארחים מהסרטים, כדאי להשקיע בעיצוב המטבח, במידת הצורך להגדיל את שטח האחסון, וחשוב שיהיו לכם מספיק משטחי עבודה כדי לעבוד בנוחות וביעילות.

עיצוב חדר הרחצה

עליכם לזכור כי האורחים עומדים להשתמש בחדר הרחצה ובשירותים, לכן מעבר לניקיון חשוב גם לדאוג לעיצוב מרשים ואלגנטי כדי לספק חוויה ביתית ונעימה לאורחים. כדאי להתקין מתלה מגבות ליד הכיור, לדאוג לסבוניות מעוצבות, לתאורה איכותית ולניחוח נעים. גם בתקציב נמוך ניתן לשדרג את עיצוב חדרי הרחצה והשירותים.

לסיכום, כדי להיות מארחים מהסרטים כדאי לעצב את הבית בהתאם להרגלי האירוח, ולדאוג לאווירה נעימה, לניקיון, לסדר, לפתרונות לינה יעילים וכמובן – לאוכל טעים.

קטגוריות: בלוג, לבית ולגן