אם בשעה טובה גם את מתכננת להיכנס להריון בקרוב או שאולי את כבר אפילו ממש בתחילתו של הריון מרגש, כמובן שתרצי להבטיח שההריון שלך מתקדם בצורה בטוחה ושהכל מתנהל על הצד הטוב ביותר. זה כולל מן הסתם התאמת הרגלי תזונה ושינויים אחרים בחיים, אך לצד כל אלו נראה כי הבחירה החשובה ביותר של רופא הנשים שילווה אותך לאורך התהליך המרגש. אז איך תבחרי רופא הריון ולידה מתאים? הנה כמה טיפים שיעזרו.

המלצות מחברות

יש לא מעט רופאים ורופאות נשים ואין ספק שהדרך הטובה ביותר לאתר את הטובים מכולם היא דרך המלצות ממקור ראשון. חשוב לשאול על היקף הבדיקה, על היחס האישי, על הגישה ועל הירידה לפרטים הקטנים.

נסי להכיר רופאים עוד לפני ההריון

תהליך של הריון ולידה הוא חלק מתחום רחב יותר של בריאות ופוריות האישה. כל אישה צריכה ללכת לבדיקות קבועות אצל רופא נשים וחשוב לעשות זאת בלי קשר להריונות. תוכלי לקבל המלצות מראש על רופאים או רופאות שיתאימו לך ואפילו וכמובן לנסות רופאים שונים אם זה עדיין לא מרגיש לך נכון במאה אחוז.

תוכלי למצוא מגוון רופאים נהדרים בקופות החולים שלך וגם רופאים פרטיים מצוינים עם מסלולי השתתפות מצוינים דרך הקופה.

כימיה זה גם חשוב

הרבה פעמים לא הרופא הנחשב ביותר הוא זה שמתאים. הכימיה שלך עם רופא לליווי הריון ולידה חשובה לא פחות וזה בהחלט משהו שצריך לתת לו משקל בתהליך הבחירה. אם משהו מרגיש לך לא נכון אל תהססי לנסות אפשרויות אחרות. למרבה המזל שלנו היצע הרופאים כאן בישראל הוא רחב ואפשר בהחלט למצוא אפשרות שמתאימה לנו יותר. 

עוד משהו שיעניין אותך
אייפון 13 – באתר פלאפון

מטרנה – הכי קרוב אלייך אמא

כתבה אודות מטרנה – מזון התינוקות הראשון בישראל

מטרנה – מזון לתינוקות

קטגוריות: בלוג