אם גם אתם מנהלים משרד משלכם, או שאתם עובדים שכירים שאחראיים על ניהול שוטף ותחזוקה של המשרד, אתם כמובן אלו שאחראים לדאוג לעובדים לקפה טעים ואיכותי במהלך היום, ולפינת קפה נוחה ומסודרת עבורם. ואם החלטתם להגדיל ראש ולפנק עם מכונת קפה איכותית לקפה איטלקי טעים, אנו רוצים לתת כמה טיפים לבחירה של מכונה מתאימה.

התאמה לצרכי העובדים

בכמה עובדים בכלל מדובר? האם מדובר על כאלו המעדיפים קפה פשוט יותר או עובדים שאוהבים דברים כמו לאטה ומקיאטו? האם מדובר על כמות גדולה של עובדים וצריכת קפה גבוהה או על מספר כוסות ספורות ביום וכן הלאה. הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את עצמכם, זה מה העובדים שלכם צריכים.

שיטת הזנת חומרי הגלם

שתי השיטות הן קפסולות קפה והזנה ישירה של קפה טחון. הקפסולות הן יותר פשוטות לתפעול ויוצרות פחות באלגן ולכלכוך בתהליך ההכנה, אך הקפה מהאבקה הוא יותר איכותי וטעים. שוב, חשוב לבדוק את ההרגלים והטעם של העובדים שלכם.

מקציף חלב

שימו לב – עוד סיבה לבדוק מה העובדים רוצים ואוהבים. באופן כללי הרבה ישראלים אוהבים קפה הפוך, ולכן בהחלט שווה לחפש מכונה עם מקציף חלב או מובנה, או לחלופין מקציף חלב בנוסף לצד המכונה שתרכשו.

נוחות תפעול

לבסוף, חשוב מאד לזכור שהמכונה צריכה לשמש את כלל העובדים במשרד, גם את אלו שפחות מכירים את השימוש במכונות קפה. על כן חשוב לבחור דגם נוח, קל לתפעול ונוח לתחזוקה, כך שכל העובדים יכולים להתרגל אליו במהרה וליהנות מהיתרונות הרבים שלו בטווח הקצר.

לסיכום – הקפידו על הדברים החשובים הללו כשאתם רוצים לרכוש מכונת קפה למשרד ותוכלו בהחלט למצוא דגם שישרת אתכם בצורה טובה.  

מרחבי הרשת:
who is hamas – read about the Islamic terrorist organization 

קטגוריות: בלוג