שתייה מרובה של מים היא חיונית וחשובה לבריאות האדם. היא עוזרת לשפר את זרימת הדם בגוף, מונעת כאבי ראש, עייפות וחוסר ריכוז ואפילו תורמת לתחושה השובע ומאפשרת לרדת במשקל באופן עקיף. עם זאת, ועל אף שרובינו מודעים לחשיבות הרבה של שתיית מים, לא כולנו מקפידים על כך, ואם נרצה לעשות זאת האפשרות של שימוש במתקן מים בהחלט תסייע בכך. איך בדיוק? הנה כמה סיבות עיקריות

בראש ובראשונה, הימצאותו של בר מים בבית או במשרד, משמעותו גישה פשוטה ומהירה יותר למים טריים ואיכותיים. בכל פעם שנרצה לשתות מים קרים נוכל לעשות זאת בלחיצת כפתור, ואפילו נוכל למלא בקלות בקבוקים שיהיו צמודים אלינו. כמובן שעם מתקן מים איכותי אפשר לשלוט בטמפרטורה וכן להכין בקלות ובמהירות גם סודה בכל פעם שמתחשק לנו.

מים טעימים יותר

אחת הסיבות שאנשים לא שותים מספיק מים, היא העובדה הפשוטה כי מי הברז הם פשוט לא כל כך טעימים. כשהמים לא מזמינים ולא עושים חשק לשתות אותם, מן הסתם אנו צפויים לשתות פחות, אך עם מתקן מים איכותי נראה כי אפשר לפתור את הבעיה הזו לחלוטין. ברי מים טובים מסננים את המים ומאפשרים שתיית מים טעימים הרבה יותר שבאמת יש חשק לשתות.

פחות רכיבים נלווים יותר מים

לבסוף צריך לדבר על הרכב המים. כשאנו שותים מי ברז אנו שותים הרבה רכיבים נלווים והמשמעות היא פחות מים בכל כוס ויותר מלחים ולכלוך שלא באמת תורמים לנו. כלומר, כאשר אנו שותים מים ממתקן מים, אנו נהנים מכמות גדולה של מים איכותיים ופחות חומרים מיותרים אחרים. בשורה התחתונה? דרך נפלאה להגדיל את כמות המים היומית שלנו.

מתקן מים

איך לבחור בר מים?

כיום ברור לכולנו יותר מתמיד ששתיית מים נקיים לאחר תהליך סינון היא בריאה ועדיפה הרבה יותר משתיית מים ישירות מהברז. מתוך כך ישראלים רבים בוחרים לרכוש בר שיאפשר שתיית מים נקיים בכל עת, אך לא רבים יודעים כי בחירה של בר מים שהוא לא איכותי תביא במקרה הטוב לכך שהמים שנשתה יהיו במקרה הטוב כמו מי ברז ובמקרים טובים פחות אפילו גרועים יותר. הנה הדברים שחשוב לשים אליהם לב כשקונים בר מים. הנה כמה פרמטרים חשובים בעת בחירת בר מים מומלץ

תו תקן ישראלי ותוי תקן נוספים

שימו לב כי תו התקן הזה לא מחייב את חברות ברי המים והוא אופציונלי בלבד. מדובר אם כך בתנאי סף בסיסי למדי שמעיד על איכות בר המים וזה משהו שלא כדאי להתפשר עליו. כמו כן חשוב לבדוק שקיימים תוי התקן 1505 ו-5452 המעידים על איכות המים ועל אי הימצאות מתכות ורעלים אחרים. 

שיטת טיהור המים

כיום קיימים בשוק ברי מים בכמה שיטות סינון שונות, החל ממסננים מכניים פשוטים ועד למסננים מתקדמים יותר כמו מסנן פחם פעיל או אוסמוזה הפוכה. יש חברות שמציעות כמה מסננים במכשיר אחד כדי להבטיח את איכות המים ורצוי לבחור בכאלו המשתמשות בכמה שיטות מובילות. 

שירות ואחריות

כאשר בר המים פועל כרגיל אז אין שום בעיה, אבל מה לגבי המצבים בהם הוא מתקלקל או מפסיק לעבודה מסיבה מסוימת? ובכן, במקרים הללו תרצו לדעת שיש מי שיפתור לכם את התקלה במהירות ושלא תידרשו לשלם על כך סכומים גבוהים, במיוחד אם לא מדובר בתקלה שאתם אלו שאחראיים לה. חשוב לבדוק את כל הדברים הללו בחוזה הרכישה. הקפידו לבדוק את הדברים הללו לעומק ותוכלו ליהנות ממים טריים ונקיים מדי יום. 

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים

קטגוריות: בלוג, בריאות, טיפוח