אם גם אתם כמו ישראלים אחרים רבים, מחזיקים בבית מכונת קפה מקצועית מבוססת על פולי קפה, אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם על היתרונות הרבים של מכונה כזאת שמאפשרת לכם להנות מדי יום מקפה איכותי וטרי. עם זאת, יש דבר שבהחלט חשוב להדגיש בפני כל מי שמחזיק בבית מכונה כזאת, וזו החשיבות הרבה של ניקוי ותחזוקה שלה. חשוב להבין שאם לא מתחזקים מכונת קפה מקצועית, במקרה הפחות נורא לא נהנה מקפה איכותי כמו שנוכל לקבל ובמקרים פחות טובים היא יכולה להתקלקל ולצאת מכלל שימוש. הנה כמה טיפים לתחזוקת מכונת קפה מקצועית.


השתמשו במים נקיים


אם יש לכם בר מים בבית ואתם משתמשים במים מהברז בשביל מכונת הקפה שלכם, דעו שבגלל ריבוי האבנית במים הללו אתם למעשה סותמים את המכלולים השונים ומקצרים את חיי המכונה. עדיף להשתמש במים מסוננים.


שטיפה יומית


הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות עם מכונת קפה מקצועית היא לא לשטוף אותה על בסיס קבוע. רובינו לא עושים זאת מתוך עצלנות למען האמת וזה בהחלט חבל כי עלול לעלות ביוקר בהמשך כאמור. שטפו את המכלולים הבסיסיים המתפרקים בכל יום לאחר אם נעשה אפילו שימוש אחד במכונה.


שטיפה פנימית


שטיפה פנימית של מכונת קפה מקצועית זה משהו שמומלץ לעשות לפחות פעם אחת בכל שלושה חודשים. זה פשוט מאד ואפשר לעשות את זה עם ערכות מיוחדות של חומרים ששמים במכונה ומנקים אותה דרך הפעלה שלה.


משתמשים במקציף? נקו אותו לאחר כל שימוש


אם המקציף של מכונת קפה מקצועית שלכם זה משהו שאתם משתמשים בו על בסיס קבוע, חשוב מאד לנקות אותו לאחר כל שימוש.
הקפידו על הדברים הללו ותוכלו לשמור על המכונה ולהנות מקפה טרי לאורך זמן.

 

קטגוריות: בלוג