הסדרה בני אור שעלתה באמצע 2021 לשידור ביס, הפכה מהר מאד לאחת הסדרות הפופולריות של שיצאו בתקופה האחרונה, וגם לכזו שזוכה על הדרך ללא מעט ביקורות. אם כבר יצא לכם לצפות בסדרה, או שאתם מעוניינים לעשות את זה בקרוב, הנה חמש עובדות מעניינות עליה שאולי לא ידעתם. 

כך נבחר אור פלח לתפקיד של "יתושי"

יוצרי הסדרה ישבו בבית קפה בתל אביב כשאור פלח ניגש אליהם וביקש מהם לקנות לו סיגריות. הם מיד נדלקו עליו וחשוב שהוא מתאים לגמרי לתפקיד של יתושי והזמינו אותו לאודישן וכמובן שהוא התקבל בלי הרבה התלבטויות. 

מבוסס על סיפורים אמיתיים

שכונת בני אור היא שכונה אמיתית בבאר שבע שנמצאת בתוך אחת השכונות הותיקות, שכונה ב'. הסיפורים בסדרה מתארים מקרים אמיתיים שקרו שם ב-2020 ומשם כמובן גם שם הסדרה. 

השחקן שמשחק את מרקו חווה דברים דומים במציאות

כמו הדמות שהוא משחק, גם השחקן אוראל אטיאס חווה דברים לא פשוטים כבר בגיל צעיר. הוא עבר לא פחות מ-12 בתי ספר שונים במהלך חייו ונזרק גם ממסגרות אחרות וכבר בגיל 16 נאלץ להסיע את חברו הטוב לבית החולים לאחר אירוע דקירה. 

העבודה על הסדרה החלה כבר לפני 9 שנים

שזה הרבה מאד זמן בלי ספק. תהליך העבודה עליה נתקע מסיבות כאלו ואחרות וכמעט שהיא בוטלה לגמרי. לבסוף הצילומים חודשו לקראת שנת 2020. 

לסדרה נוסף עוד פרק

בתחילה היו אמורים להיות רק שמונה פרקים לסדרה, אך עם ההצלחה הגדולה שלה הוחלט לצלם פרק נוסף וכך זמינים היום לצפייה תשעה פרקים שאפשר לראות גם ברשת. אגב, אם אתם רוצים עוד, הסדרה צפויה להתחדש לעונה שנייה. 

 

עוד משהו שיעניין אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים

קטגוריות: בלוג