לעומת שנים עברו בהם השימוש בעץ ובברזל לייצור חלונות היה רווח ביותר, כיום האלומיניום שולט ביד רמה בתחום וזאת מפאת היתרונות הרבים שהוא מציע לבעליו. כיום ניתן למצוא מספר יצרנים מובילים של חלונות אלומיניום, דבר שבאופן טבעי הביא גם להיווצרות תופעת החיקויים, שמציעים את "אותו המוצר בדיוק" שאומנם נראה זהה למקור, אך רחוק מלהיות זהה בפועל. בשורות הבאות נלמד מדוע כדאי מאוד להיזהר מחיקויים אלו בתחום חלונות האלומיניום.

היתרונות של חלונות אלומיניום מקוריים

השימוש באלומיניום נפוץ לאורך שנים בכל תחומי הבנייה הקלה והוא משמש ליצירת כל סוגי החלונות כגון הזזה, ציריים, בלגיים, חלונות לממ"ד ועוד. וכיצד תזהו חלונות אלומיניום מקוריים לגמרי? ובכן, ראשית כל חלונות מקוריים הינם חלונות שיוצרו במפעלים בעלי מוניטין שמקיימים תהליכים קפדניים של בקרת איכות, ועל כן יסופקו תמיד עם תעודת אחריות מלאה שיש גב מאחוריה. שנית, חלונות מקוריים הינם איכותיים ביותר ואין שום סיכוי כי יתעוותו עם הזמן. הם עמידים היטב מפני פגעי מזג האוויר הישראלי ואף מבודדים בצורה מצויינת מפני חום וקור, עניין שתרגישו בו מייד.

ליקויים חמורים בחלונות מזוייפים

אנו מצפים כי חלונות ביתנו יהיו חזקים ושמישים לאורך זמן. חיקויים רבים אינם איכותיים דיו על מנת לעשות כן כאשר אחת הסכנות היא סדיקת החלונות עד למצב שהם אינם עומדים בעומס הזגוגית והם עלולים ליפול לרחוב או כלפי פנים הבית ולגרום לאסון אמיתי!  חלונות אלומיניום מזוייפים עשויים בנוסף גם "להתקע" בזמן פתיחתם ולהישחק במהרה עד שהפרזולים שלהם (לחצני הסגירה והפתיחה) יהרסו לגמרי. בסופו של דבר העלות עולה על התועלת כאשר רוכשים חיקויים זולים ולאחר פרק זמן קצר מדי, עולה הצורך בהחלפתם.

חשיבות המתקין ברכישת חלון אלומיניום מקורי

מעבר לחומר עצמו, על מנת שהחלון אכן יעמוד בדרישות המצופות ממנו ישנה חשיבות רבה לאיכות ההתקנה, לקיחת המידות המתאימות, החיבור לקיר ויישום ההדבקות השונות לצרכי הבידוד. בהקשר זה יש לקחת בחשבון כי חברת חלונות מותג אינם מאפשרת לכל אדם להתקין את המוצרים שלה ומפרטת באתריה את פרטי המתקינים המורשים בלבד. חלונות אלומיניום שהם חיקויים יכולים למעשה לעבור התקנה ע"י כל אדם, שיכולים להיות מקצועיים או שרלטנים אך בכל מקרה, ברור כי מי שמתעסק עם חיקויים הוא לא אדם שברצונכם להתקשר עימו.

על מנת להימנע מאי נעימויות, רכשו חלונות אלומיניום אך ורק ממותגים מובילים. חלונות אלו יישאו תמיד את שם המותג, חותמת של מכון התקנים הישראלי ויגיעו עם אחריות רבת שנים. בנוסף בדקו כי אתם מתקשרים עם משווק ומתקין מורשה. למען הסר ספק פשוט בדקו באתר האינטרנט של החברה או צרו קשר טלפונית טרם ההתקשרות הסופית בפועל ולא תטעו לעולם. בהצלחה.

 

המאמר באדיבות – א.ש חלונות אלומיניום – כתובתנו היצירה 14, אור יהודה – אולם התצוגה

קטגוריות: בלוג, לבית ולגן