מתכננים לעבור לדירה חדשה מקבלן או לדירה שקניתם מאדם פרטי? האם הזמנתם חברת ניקיון לפני המעבר כדי לנקות ביסודיות את הבית או הדירה? כמה עולה שירות ניקיון בתים לפני מעבר דירה ומה כוללת חבילת הניקיון?

חברת ניקיון בתים מובילה ובעלת ותק בענף מציעה ללקוחותיה מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר ניקיון לפני מעבר דירה. זהו שירות מקצועי ויסודי לניקיון הבית לפני אכלוסו, ניתן לבחור בין כמה חבילות ניקיון אך כדאי לבחור חבילה הכוללת פוליש. חברה מקצועית המתמחה בשירות ניקיון בתים לפני מעבר מציעה מחיר אטרקטיבי החל מ-700 ₪, המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל הנכס, מצב התשתיות בדירה, מספר חדרים ודרישות מיוחדות של הלקוח.

חבילת ניקיון החל מ-700 ₪

כאשר מתכננים לעבור דירה יש להזמין חברת הובלות מקצועית, לארוז נכון את התכולה, למיין פריטים ולתרום חפצים לנזקקים או להשליך לפח פריטים שאין בהם צורך יותר, ויש לעדכן כתובות ברשויות השונות ולתאם עם חברת ניקיון כדי לעבור לדירה נקיה ומצוחצחת.

מומלץ לבחור חברת ניקיון בתים בעלת ותק בענף המציעה חבילות ניקיון לפני מעבר דירה במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס. חברת ניקיון תשלח נציג מטעמה כדי לבדוק את הנכס אליו עוברים ולתכנן חבילת ניקיון במחיר משתלם. חשוב לנקות את הדירה לפני שחברת ההובלות מגיעה עם התכולה, כאשר הנכס ריק מחפצים קל יותר לנקות אותו ואפשר לבצע פוליש יסודי כדי ליהנות מרצפה נקיה מכתמים ולכלוכים ומריצוף מבריק.

מה כוללת חבילת ניקיון לפני מעבר?

חבילה בסיסית לניקיון דירה לפני מעבר כוללת בדרך כלל את השירותים הבאים:

  • ניקיון יסודי של המטבח – כולל קרצוף והברקת משטחים, ניקוי כתמים, ניקוי ארונות ומשטחי עבודה.
  • ניקוי חדרי רחצה ושירותים – קרצוף יסודי וניקוי איכותי ומעמיק של כל חדרי הרחצה והשירותים בדירה, כולל חיטוי וניקוי כלים סניטריים וניקוי חיפויי קיר.
  • ניקוי חלונות ותריסים – שטיפה יסודית של החלונות והתריסים (פנים וחוץ), ניקוי מסגרות ושטיפת רשתות נגד יתושים.
  • ניקוי אבק – שאיבת אבק בכל הבית וניקוי אבק ממשטחים, גופי תאורה, תריסים וארונות.
  • ניקוי דלתות, משקופים, שקעים ומתגים – הסרת כתמים מהמשטחים השונים וניקוי יסודי של כל הדלתות, המשקופים, השקעים והמתגים החשמליים.
  • ניקוי פאנלים – ניקוי יסודי של הפאנלים בכל הבית.
  • שטיפה יסודית – שטיפה מקצועית של רצפת הבית באמצעות מכשור מתקדם וחומרים איכותיים המותאמים לסוג הריצוף.

מומלץ להזמין גם פוליש וקס או פוליש קריסטל, בהתאם למצב וסוג הרצפה. הפוליש אינו כלול בחבילת ניקיון בתים לפני מעבר החל מ-700 ש"ח.

כתבה זו באדיבות חברת הניקיון הוותיקה והמומלצת בישראל, הבית מבריק – חברת ניקיון בתים

קטגוריות: בנייה ואחזקת בית