אם אתם לא מוכנים להמתין עד שתרגישו את טיפות הגשם על הפדחת, אתם לגמרי צודקים לטעמנו. איטום גגות צריך להתבצע במועדים הנכונים, היות ואם תצטרכו לאתר קבלן איטום בעונת החורף, אתם ניצבים בפני משימה שעשויה להיות מאתגרת (וגם יקרה יותר בד"כ).

אז איך מאתרים קבלן איטום מומלץ ומתי? לפני הכל, אנשי איטום מוצאים באיטום בקליק ומעבר לכך, כדאי לזכור שאם אתם מבצעים איטום גגות בעונת הקיץ, המחיר יהיה נמוך יותר מאשר בעונת החורף. איטום גג מתבצע על ידי אנשי מקצוע המשתמשים בחומרי גלם איכותיים ביותר, כאלו הנועדו להחזיק שנים ארוכות מעמד. חומרי הגלם בהם קבלני איטום גגות משתמשים, הינם חומרי גלם ייעודיים לאקלים הישראלי, אשר הותאמו במיוחד לשמש הקופחת במדינתנו. רגע לפני שמאתרים אוטמי גגות מומלצים, חשוב רגע להביט בגג ולראות מה המצב שם כרגע. מה בודקים?

בדיקת חומר האיטום הנוכחי על הגג

אם פעם הייתה אמונה רווחת כי חומרי איטום שונים יכולים להשתלב זה בזה, הרי שכיום ההבנה היא אחרת. כיום, זה ברור שחומרי איטום יכולים להשתלב זה בזה רק אם הם עשויים מאותו בסיס-רכיבים. במילים פשוטות, יריעות ביטומניות למשל, יכולות להשתלב רק עם יריעות ביטומניות. אם בעבר ביצעתם איטום גגות באמצעות חמר אקרילי למשל, לא יהיה ניתן לבצע עליו איטום נוסף עם יריעות ביטומניות.

בכדי להגיע למצב בו הגג אטום לגמרי ולא מתרחשות נזילות, יש צורך לפעמים להסיר את כל האיטום הנוכחי שיש על גג המבנה. יחד עם ההסרה של אלו, יש צורך גם להסיר מכשולים שונים, כמו למשל מרזבים, סולמות-גג, כלובי-ניקוז ועוד.

במה איטום גגות עוד תורם חוץ ממניעת נזילות?

מה יותר כיף מאשר להגיע הביתה בסוף היום ולהפעיל את המזגן? העניין הוא, שאם ביצעתם איטום גגות חובבני, המזגן לא יקרר כמו שהוא אמור לקרר. מדוע? מכיוון ואיטום לא מקצועי יוביל לכך שהבידוד בבית לא יהיה מוצלח. במילים אחרות, גם אם המזגן יעבוד שעות ארוכות, יכול להיות שעדיין תרגישו בחום כבד.

קבלן איטום מומלץ חייב להביא את הגג שלכם למצב, בו קיים בידוד מוחלט ובאמצעות חומרי גלם איכותיים. קבלני איטום מומלצים מאתרים אך ורק דרך פורטל איטום בקליק – הפורטל הגדול ביותר בארץ עבור איתור אוטמי גגות, קבלני איטום מקצועיים, שיפוצניקים ועוד.  

"אוטם גגות אוהב תמונות"

בכדי לנסות לקצר תהליכים, אתם יכולים לצלם עבור קבלן האיטום את הגג. לאחר שהוא יביט בתמונות, הוא בד"כ יהיה מסוגל להבחין איזה איטום כרגע מותקן על גגכם. בכדי לקבל את הצעת המחיר הקונקרטית ביותר, לפעמים גם יש צורך לבקש מקבלן האיטום להגיע פיזית אל המבנה.

דרך פורטל איטום בקליק אתם יכולים למצוא אנשי מקצוע מהימנים ומקצועיים. אתם משאירים את הסיבה לפנייתכם, והמערכת המשוכללת של פורטל איטום בקליק מבצעת עבורכם סינון על פי מיקום גאוגרפי, המלצות על אנשי מקצוע, תחומי התמקצעות ועוד.

קטגוריות: בעלי מלאכה