בעידן שבו כמעט ולא מפרסמים מודעות בעיתון ויותר משרדי תיווך מוצאים את עצמם פתאום ללא עבודה, מרבית הישראלים מעדיפים להשתמש במנועי החיפוש של לוחות הנדל"ן המסחריים כדי למצוא את הנכס הבא שלהם. לוח נדל"ן מסחרי שומר על חוזקו ומהווה את הפלטפורמה המובילה בעיני מרבית בעלי העסקים לצורך ביצוע עסקאות. פייסבוק ? נראה שלוח נדל"ן מסחרי רלוונטי מאי פעם

 

לוח נדל"ן מסחרי בעידן של הרשתות החברתיות

נראה שעל אף שמרבית הישראלים מבלים את רוב זמן המסך שלהם מול הפייסבוק, האינסטגראם והיוטיוב, הרשתות החברתיות עדיין לא נגסו במקומן של לוחות הנדל"ן הוותיקים. לוח נדל"ן מסחרי כגון יד 2 מהווה את הפלטפורמה העיקרית לביצוע מגוון של עסקאות ונחשב לאחד האתרים המובילים בישראל. למעשה למרות שאנו נמצאים זמן רב יותר ברשתות החברתיות, הזמן הפרודוקטיבי שאנו מקדישים לעשיית עסקים מופנה עדיין ללוחות הגדולים. במילים אחרות: גם בשנת 2017 לוח נדל"ן מסחרי נחשב לאחד החיפושים המובילים ביותר בגוגל.

 

מובילים גם באפליקציות

שיטוט קצר בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל יראה כי לוחות נדל"ן מסחריים עדיין נמצאים במקום טוב ברשימה. אם נסקור את התוצאות בעין ביקורתית יותר ונפחית את המשחקים והאפליקציות הניווט, נראה כי לוח נדל"ן מסחרי נמצא אף באזור טוב יותר ממה שנדמה לנו. הסיבה לכך היא פשוטה, בעוד שמרבית האפליקציות מורדות בידי צעירים אשר אינם עדיין בעמדה לבצע השקעות, לוח נדל"ן מסחרי הוא כמעט נחלתם הבלעדית של בעלי עניין אשר מעוניינים להשקיע את כספם באפיקים מניבים.

 

האפשרות לקבל מענה מהיר

למרות שקיימות מגוון של קבוצות פייסבוק אשר מיועדות לנדל"ן מסחרי, ברובם תיאלצו לחכות ימים ואף שבועות עד שתזכו למענה עבור פנייתכם ובמרבית המקרים לא תראו אף מספר טלפון באזור המודעה. לוח נדל"ן מסחרי מחייב את המפרסמים לספק אפשרות ליצירת קשר ולכן תוכלו לצלצל אל המודעה שרלוונטית עבורכם ולבדוק את הנכס הבא שלכם מקרוב. בנוסף, לוח נדל"ן מסחרי מאפשר לכם לראות אך ורק נכסים עם תמונה או כאלו אשר מוצגים עם מחיר לצידם, כך שאתם יכולים לחסוך לא מעט זמן על חיפושים מיותרים.

 

שינויים בלתי פוסקים – לוחות הנדל"ן המסחריים משיבים מלחמה

למרות שלוחות הנדל"ן המסחריים עדיין שומרים על הרלוונטיות שלהם, הם ממשיכים לבצע שדרוגים כדי לשמור על המעמד. לאחרונה לוח נדל"ן מסחרי יד 2 הוסיף אופציה למעקב אחר ירידות מחיר של נכסים ואילו לוח נדל"ן מסחרי כדוגמת WINWIN מאפשר שיתוף של תוצאות באמצעות המייל – ישירות לשותפים העסקיים שלכם.

 

עוד בנושא:
פארק התעשיה קיסריה – החברה לנכסי קיסריה
מושגים בנדל"ן

עופר אלשיך

קטגוריות: בלוג, נדל"ן