רשת האינטרנט הביאה איתה קדמה וטכנולוגיה שמסייעות בתחומים רבים מתחומי החיים. אחד התחומים החשובים ביותר הוא עולם הסחר הדיגיטלי. כיום קל ומהיר לבצע הזמנות של מוצרים או שירותים דרך המחשב האישי או אפילו דרך הטלפון הנייד החכם. מדובר בחסכון של זמן, כסף ומשאבים לכל הצדדים – לצד המוכר שלא חייב להחזיק חנות פיזית ולשלם עליה מיסים ועלויות שונות וגם לצד הרוכש – שיכול לבצע את הרכישה מכל מקום, בכל זמן ואין הוא חייב להגיע למקום ספציפי על מנת לקנות.

איך מקימים אתר סחר?

אתר סחר או חנות אינטרנטית הם אתר שהבנייה והעיצוב שלו זהים כמו עבור כל אתר אינטרנט אחר שלא עוסק במכירה. השלבים בתהליך ההקמה יהיו אותם שלבים:

  • חשוב לבחור את הפלטפורמה הנכונה, להקים עליה את כל המידע הדרוש לגולשים, לרכוש דומיין המתאים ברוחו ובעניינו לנושא או הנושאים שבהם עוסקת החנות ולוודא שרוכשים גם חבילת אחסון שמתאימה לנתונים הטכניים של האתר.
  • עיצוב האתר – העיצוב חייב להיות דומה וזהה לתעודת הזהות החזותית של שאר האלמנטים הקשורים לחברה עצמה – לוגו, סלוגן, הצבעים שאיתם החברה מזוהה וכמובן שתילת מסרים שיווקיים שאיתם קל יותר להבין במי מדובר.
  • קידום ותוכן – כמו כל אתר אינטרנט אחר – חשוב שהתוכן יהיה מקצועי, עדכני, רלוונטי וכזה שימשוך את הגולש לבצע פעולות או לרכוש מוצרים. חשוב להקפיד על כללי קידום האתרים על מנת שגולשים אקראיים ימצאו את דרכם אל האתר או שימצאו אותו בדירוג גבוה ברשימת התוצאות של מנועי החיפוש.

סליקה – השלב החשוב ביותר!

אם הגולש כבר הגיע לאתר החנות – אסור לתת לא לחמוק ממנו ללא ביצוע רכישה. כיום אפשר על ידי טכנולוגיות מתקדמות לשלב באתר אפשרויות של סליקה מקוונת על מנת שהגולש לא יתעכב ויוכל – בו במקום – להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלו ולבצע את הרכישה. במידה ומכל סיבה שהיא הגולש עוזב את אתר החנות – אין לדעת האם באמת ישוב על מנת לרכוש ולכן חשוב שהתוכן ואפשרות הסליקה יהיו ברורים ויותר מזה – ידידותיים לתפעול ושימוש.

קרדיט-גארד סליקה מספקת אפשרות טובה מאד שמתאימה לאתרים מכל הסוגים, מדובר בשירות מאובטח וכזה המבטיח לגולש חווית רכישה טובה וחיובית. כאשר הגולש חש שהוא יכול לסמוך על מי שהוא מפקיד באתר שלו את פרטי כרטיס האשראי שלו – אין ספק שהוא ישוב לבצע רכישה חוזרת ולא יהסס. בנוסף – הוא גם ימליץ לחבריו ומכריו לעשות כמוהו.

קטגוריות: שירותים עסקיים