החלקת השיער 'אוקסו אורגניק' (OXO ORGANIC) הינה החלקה בעלת שם עולמי המבטיחה טיפול החלקה לכל סוגי השיער ואף שיקום של שיער צבוע, הרוס או פגום. ההחלקה האורגנית מבוססת על נוסחה ייחודית המכילה מספר רכיבים מן הטבע כגון – אגוז שיאה, שמן קקאו, שמן דקלים אפריקאי, שמן ארגן, תמציות מפרחי לוונדר ועוד. כמו כן, בהחלקה זו יש כ-4 סוגים של חומצות אמינו שהם החומר הפעיל ושלושה סוגי חלבון לשיקום השיער.

החלקה אורגנית OXO לשיער – האם בטוחה לשימוש ?

נהוג לחשוב כי החלקה אורגנית נחשבת להחלקה פחות יעילה מבין ההחלקות הקיימות מכיוון שהיא מבוססת ברובה על רכיבים טבעיים. הנחה זו איננה נכונה ולמעשה ההפך הוא הנכון מכיוון שטיפול שאינו אגרסיבי לא מזיק כלל לך או לשיערך אך עובד באותה יעילות ואף טוב יותר. התוצאות שנראו לאחר ביצוע החלקת אוקסו הינן תוצאות מוצלחות למדי ואף ההחלקה נמצאה יעילה גם במקרים של שיער מקורזל ועקשן. מרבית המתעניינים בהחלקה שמים דגש על ההיבט הבטיחותי וחוששים מפגיעה בשיער. חשש זה מוצדק והגיוני ורלוונטי מאוד מכיוון שמרבית ההחלקות הקיימות כיום עשויות לגרום לשיער לנשירה ולפגמים נוספים. החלקת OXO בטיחותית לשימוש ואף מתאימה לנשים מניקות או נשים בהיריון – משום שפעולת ההחלקה איננה נעשית על שיער שטוף ונקי מחומר, וכך לא נודף ריח קשה ונמנע מצב של אדים רעילים ועשן. חומר ההחלקה האורגנית נשטף משיערה של הלקוחה עוד לפני פעולת העיבוד שנעשית בעזרת מחליק שיער. כמו כן, חשוב לציין כי ההחלקה האורגנית OXO ORGANIC רשומה ב-FDA.

תהליך ההחלקה – החלקת אוקסו אורגניק

משך הטיפול של החלקת שיער בהחלקת אוקסו אורגניק אורך כמספר שעות, לעיתים כשלוש או ארבע שעות ולעיתים, במקרים נדירים, אף יותר. לא ניתן לומר באופן חד משמעי מהו פרק הזמן הרצוי להחלקת שיער אורגנית מכיוון שמשך הטיפול תלוי גם באורך, בעובי ובצפיפות השיער.

ראשית כל, הספר ימרח את חומר ההחלקה אל שיערה של הלקוחה. בהמשך לכך, יש להמתין כשישים דקות כשהחומר נמצא על השיער. להחלקה האורגנית ריח נעים ואין לחשוש מריח של גופרית או מריחות קשים כלשהם. לאחר מכן, השיער יישטף תחת זרם מים, במהלך השטיפה יוסר חומר ההחלקה מן השיער לחלוטין ובמים חמים. בהמשך, מעצב השיער יחל לעבוד על שיערה של הלקוחה בעזרת מחליק שיער – שלב זה נחשב לשלב משמעותי מאוד וכבר בסופו ניתן יהיה להבחין בצורת השיער. השיער יראה בריא, מלא ברק ותנועתו לא תפגע.

כבר בסיום ההחלקה ניתן יהיה לחפוף את השיער, לטבול במי בריכה או ים, כמו כן – אין חשש מאיסוף השיער או קליעתו לצמה ושינוי צורתו מכיוון שההחלקה האורגנית הינה לצמיתות ואין צורך לדאוג שההחלקה תיפגם.

החלקה אורגנית OXO – האם זה מתאים לכל סוגי השיער?

אחד היתרונות הבולטים של ההחלקה האורגנית אוקסו היא העובדה כי אכן החלקה זו מתאימה לכל סוגי השיער. בעוד רוב ההחלקות הקיימות כיום מתאימות רק לסוג מסויים של שיער – אוקסו אורגניק מבטיחה שהטיפול יתאים לכל הסוגים. כלומר, גם שיער מתולתל, גלי, מקורזל, שיער צבוע או פגום, יוכל להתאים לפעולת ההחלקה של אוקסו.

יתרון בולט נוסף של ההחלקה האורגנית היא העובדה כי בסיום ההחלקה אין צורך לחזור אל המספרה לאחר חודשים ספורים אלא ניתן להנות מההחלקה לאורך זמן. כל שעל הלקוחה לעשות הוא לחדש את ההחלקה בעת צמיחת שורשים, דבר שאורך זמן שונה אצל כל אחת ואחת אך בממוצע מדובר בפרק זמן של שנה. ההחלקה האורגנית נעשית בטיפול האורך מספר שעות ובסופו אין צורך לרכוש מוצרים נלווים כמו שמפו מיוחד או מסיכה. הטיפול הינו טיפול משקם שנועד לחזק את השיער ולהחזיר לו את הרכות הטבעית.

בעבר היה נהוג לשלב מספר החלקות ביחד על מנת להגיע לתוצאה של שיער מוחלק. כיום, ההחלקה האורגנית אוקסו אורגניק מתחייבת על תוצאה של שיער חלק, רך ומלא ברק – ללא צורך בתוספות של מוצרים נוספים וגם לא שילוב של החלקות אחרות.

קטגוריות: בלוג, בריאות, טיפוח