אין ספק שהינעלות מחוץ לבית או אפילו באחד החדרים בתוכו, יכולה להיות נושא מאוד מלחיץ. הזמנת מנעולן במקרה כזה היא חיונית. באור יהודה ניתן למצוא כמות גדולה של מנעולנים שמספקים את השירות בכל רחבי העיר.  כמו כן, חשוב לדעת כיצד לבצע הזמנה נבונה של מנעולן שכן נוכלים יכולים לנצל את המצב המלחיץ ולרמות את הלקוחות. לא מעט לקוחות דיווחו עם השנים על סכומים מופרזים שגבו מהם. להלן מדריך קצר שיעזור לכם לדעת כיצד לעשות זאת בצורה נכונה.

תבדקו האם אתם יכולים לפתור את התקלה ללא נזק בעצמכם

לפעמים קורה שננעלים בשירותים או בחדר האמבטיה, מנסים כמה דקות לפתוח את הדלת ולא מצליחים. לפעמים מדובר בבעיה שנפטרת ע"י סיבוב חזק יותר  של המפתח. הבעיה עלולה להיוותר פשוט כי המפתח לא מכוון כמו שצריך בחור. אם מישהו ננעל בחדר מסוים, תבקשו ממנו לנסות כמה דקות לשנות את זווית המפתח בדלת, במקרים רבים זה הפתרון. עלולים להיות עוד מקרים רבים שבהם ניתן לעשות זאת בעצמכם. אבל אל תעשו זאת בכל מחיר ובטח שאל תשתמשו בלום כדי לפתוח את דלת הכניסה לבית. במקרה כזה באמת צריך להזמין מנעולן באור יהודה. שימוש בלום עלול להרוס את כל הדלת במיוחד כאשר מדובר בדלת יקרה.

דברו על המחיר בטלפון גם אם אתם לחוצים

עלות ביקור מנעולן נעה בין 100-300 ₪ פחות היותר והמחיר מקוזז במידה והוא היה צריך לבצע עבודה. גם אם הוא הגיע וביצע עבודה של חצי דקה, יש לו את מלוא הזכות לגבות תשלום. יש כאלה שיגבו 100 ויש כאלה שיגבו 300. ישנם גם מנעולים שיעשו זאת ללא עלות בכלל כאשר מדובר בפתרון של חצי דקת עבודה. יחד עם זאת עלולות להיות עבודות יותר יקרות במיוחד אם מדובר במנעולן שצריך לבצע פריצה מורכבת. חשוב לדבר על המחיר כבר בשיחת הטלפון כדי שלא ינצלו את מצב הלחץ שלכם וידרשו מכם מחיר שאין לו שם הצדקה. קחו בחשבון שבלילה ובסופי השבוע התעריף יהיה גבוהה יותר. יחד עם זאת, ישנם מנעולנים שגובים תעריף רגיל.

היזהרו במקרה של שחזור מפתחות לרכב

לא אחת מנעולנים שיתפו פעולה עם גנבים ומכרו להם מפתחות רכבים של לקוחות שהם טיפלו בהם. לכן חשוב לבקש מהמנעולן את האישור המשטרתי שלו לעבודה במקצוע. המשטרה לא מאפשרת לאנשים עם עבר פלילי לעסוק במקצוע המנעולנות. כך תצמצמו את הסיכוי שזה יקרה לכם. עוד דרך לגלות שמדובר במנעולן אמין: הוא יבקש מכם הוכחות שאתם בעלי הרכב או הדירה.