בשנת 2019, דפוס דיגיטלי הוא דרך לענות על צרכים עסקיים רבים, ולך בתור בעל עסק כדאי להכיר אותו. צריך פלאייר, רול אפ לתערוכה שאתה משתתף בה, כרטיס ביקור חדש או מוצר ממותג לעסק שלך? דפוס דיגיטלי הוא בדיוק הדבר שיאפשר לך להפיק את כל הדברים הללו, וכל כך הרבה יותר. מה היתרונות של הדפוס הדיגיטלי? איך אפשר לרתום אותו לצרכים העסקיים שלך? כל זאת ועוד במדריך הבא שילמד אותך מה זה דפוס דיגיטלי ומה אתה יכול לעשות איתו.

דפוס דיגיטלי- קווים לדמותו
דפוס דיגיטלי הוא שיטת הדפסה מסוימת, שהיא אחת המתקדמות בתחום כרגע. מדובר בדפוס ישיר, שמאפשר להדפיס על גבי חומר, ישירות מתוך המחשב. זה מתבצע על ידי כך שהתוכנה קוראת את התוכן הגרפי שרוצים להפיק ומדפיסה אותו על גבי נייר. הדפסה בדפוס דיגיטלי יכולה לקחת בין מספר דקות למספר שעות. אפשר להדפיס על גבי עץ, נייר, קאפה ושלל חומרי גלם שונים. 

מה זה ייתן לך מבחינה עסקית?
אחד הסקטורים הגדולים במדינה הוא הסקטור של עסקים בשביל עסקים, כלומר עסקים שמציעים שירותים לבתי עסק אחרים. שיתופי פעולה כאלו יכולים לקדם את העסק שלך, לעזור לך לקשור קשרים וכמובן להגדיל את הרווחים שלך. דפוס דיגיטלי, הוא בהחלט צורך של כל בית עסק. בין אם מדובר בהדפסת תמונות שיקשטו את העסק שלך, בעיצוב ובהדפסת לוגו שיודיע לכל עובר ושב שהוא בתחום שלך, או בהדפסות שונות למטרות פרסום כמו רול אפים, פלאיירים ומצורים ממותגים. עבודה מול בית דפוס קבוע, יכולה להוזיל עלויות, לעזור לך לפרסם את העסק שלך ולחזק קשרים עסקיים עם עסקים בסביבה שלך.

ולמה דווקא דפוס דיגיטלי?
בניגוד לסוגי דפוס אחרים, הדפוס הדיגיטלי מאפשר לעבוד בשלל פורמטים. הרי, כל העולם בו מתקיים העסק שלך הוא דיגיטלי ממילא, ולכן קל בהרבה להדפיס מתוך קבצים שעל המחשב, דבר שהדפוס הדיגיטלי ממש נוצר בשבילו. כדאי להשתמש בדפוס דיגיטלי מפני שהוא מאפשר הדפסה מהירה יותר, שניתן לבצע גם בשלט רחוק. אפשרויות ההדפסה הן רבות ומגוונות: חולצות , מדבקות, שלטים, כרטיסי ביקור ומוצרים רבים אחרים.
בנוסף לכך, זו שיטת הדפוס היחידה שמאפשרת לתקן טעויות במהלך ההדפסה אם אכן היו כאלו, מהסיבה שהדפוס הדיגיטלי נשלט על ידי מחשב וניתן לעצור את ההדפסה ולשנות אותה בכל עת. התכונה הזו חשובה מאוד לך בתור בעל עסק, שכן היא יכולה לחסוך לך כסף רב שיכול היה להתבזבז בשל טעות הדפסה נגררת. יתרון נוסף הוא היכולת של הדפוס הדיגיטלי להפיק תוצר בכמויות גדולות ובמספר גדול של עותקים.
אבל הדבר החשוב ביותר שיש לדעת על הדפוס הדיגיטלי, זה שפעמים רבות הוא מתגלה כזול יותר מסוגי דפוס אחרים. דפוס דיגיטלי יעזור לך למתג את העסק שלך בצורה חלקה, פשוטה, זולה ואיכותית.

עוד משהו שיעניין אותך:
שי פניני
לשכת עורכי הדין
עו"ד שי פניני
עריכת דין – ויקיפדיה

שי פניני – משרד עורכי דין

קטגוריות: כללי