חושבים להקים עסק משפחתי באור יהודה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. הקמת העסק המשפחתי, ולא משנה באיזה עיר, אולי נשמעת לכם כמו דבר פשוט, אך בפועל זה יכול להיות מסובך ומדובר בתהליך שחשוב לבצע אותו בצורה מסודרת בכדי להגיע לתוצאה הנכונה והטובה ביותר עבורכם.

לכן, אם אתם עומדים לפתוח עסק באזור אור יהודה, במיוחד אם מדובר בעסק שיהיה שייך לכמה מבני המשפחה שלכם, קראו את המאמר הבא שיעניק לכם כמה טיפים חשובים אשר בזכותם תוכלו להקים לעשות זאת בצורה מסודרת ונכונה וליהנות מעסק יציב ורווחי לאורך זמן.

*כאן תוכלו לקרוא יותר על פתיחת עסק משפחתי בישראל.

היכן תמקמו את העסק?

רבים אשר חושבים על הקמה של עסק משפחתי מנסים למקם את העסק כמה שיותר קרוב למקום בו הם גרים, כך שיהיה קל לכל בני המשפחה להגיע ולעזור בעסק, אך בפועל, זה לא תמיד מהלך נכון. ייתכן כי באזור בו גרים רוב בני המשפחה שלכם אין באמת ביקוש לשירותים שאתם מעניקים בעסק שלכם, ייתכן כי באזור זה השכירות יקרה יותר ממקומות אחרים, המתחרים בתחום שלכם רבים יותר ועוד. לכן, לפני שאתם מחליטים על המיקום של העסק אל תחשבו על טובתם של בני המשפחה שלכם, אלא על הטובה של העסק עצמו, וכך תבחרו מיקום נכון ומתאים לעסק.

הנחות והטבות שונות

לפני שאתם שוכרים מקום ובכלל, מקימים את העסק, כדאי מאוד שתפנו אל עיריית אור יהודה ונסו לברר האם כתושבי העיר מגיעה לכם איזו שהיא הנחה או הטבה כלשהיא בהקמה של העסק בעיר המגורים שלכם. אפילו הנחה קטנה בארנונה או במיסים השונים יכולה לעזור לכם ולהפחית באופן מהותי ומשמעותי את העלויות שלכם בהקמת העסק ובהשקעה. לכן כדאי להשקיע זמן בבירור הזה, במיוחד אם אתם כמה בני משפחה שותפים בעסק, וכולכם תושבי העיר.

בחרו עורך דין מקצועי מהאזור

גם אם מדובר בפתיחה של עסק אשר מערב בני משפחה, אל תוותרו על חוזים מסודרים וחתימה על כל הניירת יחד עם עורך דין מקצועי. חשוב מאוד כבר מההתחלה לבחור עורך דין מקצועי ובעל ניסיון רב אשר יכול להגיע אליכם במהירות בכל פעם שתהיו זקוקים לכך, ועורך דין קבוע אשר ילווה אתכם לאורך כל שלבי ההקמה של העסק.

כמובן, לפני שאתם בוחרים עורך דין כזה אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבדוק את הניסיון שלו עם עסקים משפחתיים דווקא, מה שמצריך ידע רב יותר לא רק בחוקים, אלא גם בגישות ויכולת הגעה לפשרות במקרה הצורך. לכן כדאי לכם להיכנס לקבוצות פייסבוק של תושבי אור יהודה או בעלי עסקים באזור ולנסות לקבל כמה שיותר המלצות מאנשים שיש להם עסקים משפחתיים ויכולים להמליץ לכם על עורך הדין איתו הם עובדים ולתת חוות דעת אמיתית על השירות שלו.