תפסו אתכם נוהגים בשכרות? על מנת להקל על העונש שלכם, מומלץ לכם לקחת עורך דין נהיגה בשכרות מקצועי. פעמים רבות, יצליח עורך הדין להוכיח שהבדיקה הייתה לא תקינה, ולקצר את תקופת שלילת רישיון הנהיגה מ2 שנים, ל3 חודשים.

מה העונש על נהיגה תחת השפעת אלכוהול? כאשר נהג נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, הרישיון שלו יישלל ל3 חודשים בלבד.

מה העונש על נהיגה בשכרות?

כאשר נהג נתפס נוהג בשכרות, הוא יקבל שלילת רישיון לשנתיים. אם הנהג נתפס פעם שנייה נוהג בשכרות, הוא עלול לקבל 4 שנים שלילת רישיון נהיגה.

כיצד מבדילים בין נהיגה בשכרות, לבין נהיגה תחת השפעת אלכוהול? קביעה זו, מתבצעת בדרך כלל על ידי בדיקת ינשוף. לעיתים, תדרוש המשטרה ביצוע בדיקת דם. את בדיקת הינשוף, יש לבצע רבע שעה אחרי שהמשטרה עיכבה בצד את הנהג. על השוטרים להחליף פיה של המכשיר- אחרת, הבדיקה תיחשב לא אמינה, ולא תקינה.

מהי כמות האלכוהול האסורה לפי החוק? בעבר, היו מגישים כתב אישום על נהגים שהיו נתפסים עם 240 מיקוגרם. אולם, כיום מגישים כתב אישום על נהגים שנתפסים עם 290 מיקוגרם.

איך לא נתפסים בנהיגה בשכרות?

העצה הטובה ביותר שתסייע לכם לא להיתפס נוהגים בשכרות- היא פשוט לא לנהוג בשכרות. מומלץ מאוד לא לשתות לפני שנוהגים. ואם שתית? בקש מחבר או בן משפחה שינהג במקומך. לא מצאת נהג? סע בתחבורה ציבורית, או במונית.

נהגת בשכרות? אל תסרב לבדיקה! אם אתה נוהג בשכרות ושוטר רוצה לבצע לך בדיקה- אל תסרב. קל יותר להתמודד עם תוצאות הבדיקה באמצעות עורך דין, מאשר העונשים שתטיל המשטרה בגין סירוב לבדיקה.

נתפסת נוהג בשכרות? קח עורך דין!

אם נתפסת נוהג בשכרות- אל תהסס. קח עורך דין נהיגה בשכרות. עורך הדין, יכול להביא לך הקלות בעונש. הדבר הראשון שעורך הדין ייעשה, הוא לשנות את הגדרת העבירה מ"נהיגה בשכרות", לנהיגה תחת השפעת משקאות משכרים. עורך הדין, עובר על בדיקות הדם ובדיקות הינשוף, ובודק את תקינותם.

כיצד ניתן לשנות את הגדרת העבירה? למעשה, ישנם מספר תנאים המצטרפים ביחד, כדי שנהג יורשע בעבירה בשכרות. כאשר התקיימו רק חלק מהתנאים, ניתן לערער, ולשנות את הגדרת העבירה. פעמים רבות, מצליח עורך הדין לשכנע בבית המשפט את השופט, שהראיות לא תקינות. פעמים רבות, התביעה תרצה להימנע מהפסד, ותציע הסדר טיעון.

מה קורה כשנהגים חדשים וצעירים נתפסים נוהגים בשכרות? החוק מחמיר יותר עם נהגיםחדשים וצעירים הנתפסים נוהגים בשכרות. לכן, אם בנכם הצעיר נתפס נוהג בשכרות, יהיה עליו לעבור מחדש טסט ותיאוריה. לכן, חשוב מאוד לקחת עורך דין אשר ימצא דרך לפסול עבור הצעיר את הקביעה של נהיגה בשכרות.

נתפסתם נוהגים בשכרות? פנו לעורך דין נהיגה בשכרות עוד היום.

קטגוריות: תחבורה