מחפשים דירות למכירה בכפר סבא? מעוניינים למכור דירה? המאמר הזה בדיוק בשבילכם. הדרך הטובה כיום למכור דירה, או למצוא דירה טובה לרכישה, היא דרך משרד תיווך. לאיזה משרד תיווך מומלץ לכם לפנות? אנו ממליצים לכם לפנות ל"יעקובי נכסים".

מהי הדרך הטובה ביותר של מתווך למצוא דירה עבורכם?

כדי שתבינו מדוע אנו ממליצים לכם על יעקובי נכסים, עליכם להבין כיצד עובד מתווך דירות מקצועי. המתווך, יוצר שיתופי פעולה עם מספר גופים: קבלנים, חברות בנייה, מתווכים נוספים, ועוד. כך, מגדיל המתווך את מאגר הדירות שלו. זו שיטת העבודה של "יעקובי נכסים".

ליעקובי נכסים מאגר דירות גדול! לכן, יש ל"יעקובי נכסים", מאגר גדול של דירות למכירה בכפר סבא. המאגר מבנוי מדירות שבעלי הדירה פנו למשרד באופן ישיר, דירות שהמידע עליהם מגיע ישירות מקבלנים, דירות שאנו מקבלים עליהם מידע ממשרדי תיווך אחרים שאנו איתם בשיתוף פעולה, ועוד.

אנו עובדים עם תוכנות ניהול נכסים מתקדמות! אנו עובדים עם תוכנות ניהול נכסים מתקדמות. בתוכנות, אנו בונים מאגר נכסים. לכל נכס מצוין מהיכן הגיע אלינו הנכס, ואת שלבי הטיפול וההתקדמות בנכס, ובאילו ערוצים הנכס משווק.

מדוע בעלי דירות מוסרים לנו את הדירה למכירה בבלעדיות?

מדוע בעלי דירות מוסרים לנו את הדירה למכירה בבלעדיות? משום, שלנו יש ערוצי פרסום מגוונים עבור הדירה. באילו אמצעי פרסום אנו משתמשים עבור הנכס?

פרסום על ידי שלטים: כמובן, אנו משתמשים בשיטות הישנות, למכירת דירה, ושמים שלטים של "דירה למכירה", בבניין של הדירה.

פרסום מודעה בעיתון: אנו מפרסמים את הדירות למכירה שבבלעדיות אצלנו בעיתונים.

פליירים: אנו משווקים את הדירות שבבלעדיות אצלנו באמצעות פליירים.

אתם תדעו ראשונים על הדירה!

מוכרי הדירות, מקבלים מאתנו מעטפת שירות מלאה!

כל בעל דירה שמחליט למסור את הדירה שלו למכירה בבלעדיות דרכנו, מקבל מעטפת שירות מלאה. המעטפת כוללת שירות ייעוץ, וליווי משפטי של עורך דין לאורך כל הדרך.

זקוקים לעזרה בנטילת משכנתא? כדי לרכוש נכס, יש צורך בנטילת משכנתא. אם אתם זקוקים לעזרה בלקיחת משכנתא בתנאים טובים, או בהוצאת אישור משכנתא, יועצי המשכנתאות שלנו, ישנו עבורכם את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. יועצי המשכנתאות שלנו בקשרים טובים עם הבנקים, וכך ישיגו מהבנקאים אישורים, ותנאים משתלמים במיוחד.

רוצה להשביח את הנכס לפני המכירה? אם ברצונך להשביח את הנכס לפני המכירה, אנו נארגן לך אדריכל מקצועי, שייעץ לך כיצד להשביח את הנכס, ובכך להעלות את המחיר. בנוסף, נוכל לארגן לך קבלן שיפוצים מקצועי שעובד אתנו. הקבלנים המקצועיים שעובדים אתנו בשיתוף פעולה, ישפצו לכם בצורה מקצועית את הנכס, ובמחיר מוזל.

מעוניינים גם לקנות נכס?

אם אתם מוכרים דרכנו את הדירה, ומעוניינים לקנות דירה או נכס אחר, המתווכים שלנו יאתרו נכס מתאים עבורכם.

מחפשים דירות למכירה בכפר סבא? אל תהססו! פנו אלינו, וקבלו את השירות הטוב ביותר, עד למציאת נכס מתאים!

קטגוריות: נדל"ן