אחד מהקשיים של בעלי עסקים מתחילים, הוא הקמה וניהול של עסק מאפס. פעמים רבות, בעל העסק מקים את העסק ללא כל אמצעים ראשוניים. לפעמים, העסק, הוא שירות שבעל העסק נותן, כמו רפלקסולוגיה. לפעמים, בעל העסק יכול לנהל את העסק מהבית, וכך נחסכת לו השקעה ראשונית. באופן כללי, על בעלי העסק לנצל את המשאבים הקיימים, בתחילת דרכו של העסק.

כל עסק חדש צריך סדר כדי לצמוח!

אחד מהתנאים שעסק חדש צריך כדי לצמוח, הוא סדר. כמובן, חשוב מאוד שבעל העסק יערוך סדר בקבלות ובחשבונות. חשוב מאוד, שבעל העסק יבנה מאגר מסודר ומפורט של הספקים והסחורות. העסק מתבסס על שירות? חשוב מאוד, שבעל העסק, ישנה יומן מסודר. לשם כך, מומלץ לבעל העסק להשקיע, ולרכוש מנוי של תוכנה לניהול עסק מומלצת. התוכנה, תעשה סדר בכל הקשור בניהול העסק. ניהול עובדים, ניהול ספקים, ניהול משימות, ניהול דוחו"ת. החברות המפתחות את התוכנות לניהול עסקים, נותנות תמיכה טכנית והדרכה צמודה לבעל העסק, כיצד להשתמש בתוכנה.

האם אפשר לחסוך דמי שכירות של העסק?

אחת מההוצאות שמכבידות על בעלי עסקים, היא הוצאות השכירות של העסק. האם ניתן לחסוך דמי שכירות לעסק? נסו לפנות עבור העסק, מקום ביתכם. אולי תוכלו לפנות חדר, ממנו תנהלו את העסק? אם יש לכם מחסן, תוכלו לשפצו, ולהקצות אותו לניהול העסק. אם יש לכם חצר ענקית, תוכלו להציב בה מחסן 9-12 מטר, ולהשתמש בשטח זה לניהול העסק.

האם אתם חייבים לשכור עובדים עבור העסק?

בעלי עסק רבים, למדו שעדיף לעשות הכל לבד, מאשר לשכור עובדים עבור העסק. לכן, בעלי עסק רבים, מעצבים בעצמם פרסום, בונים בעצמם אתר, מקדמים אותו בגוגל, וחוסכים לעצמם הוצאות פרסום. ואם מחליטים לשכור עובדים, עדיף לשכור בהתחלה רק עובד אחר.

השתמשו בערוצי השיווק הדיגיטליים החינמיים.

העולם הדיגיטלי, מספק לבעלי עסקים כלים, מהם הוא יכול להשיג לידים ולקוחות. ברשת האינטרנט, יש כלים חינמיים לבניית אתרים. אפשר גם לקדם עסק, באמצעות בניית דף פייסבוק. דרך נוספת לקידום עסק ברשת, היא כתיבת בלוגים באתרים מובילים. 

האם ערוץ השיווק מפה לאוזן יעיל?

ערוץ השיווק מפה לאוזן יעיל, רק כאשר העסק מתאים לסביבה הפיזית בו הוא נמצא. ואז, אפשר גם להשתמש באמצעי שיווק בפרינט. אולם, כאשר העסק לא מתאים, ולא עונה לצרכים הפיזיים של הסביבה בה הוא נמצא, עדיף להשתמש באמצעי השיווק הדיגיטליים.

כמה סחורה מומלץ לרכוש בתחילת דרכו של העסק?

אם העסק מתבסס על מכירת מוצרים וסחורות, עדיף כמה לרכוש כמה שפחות מוצרים בתחילת דרכו של העסק.  עדיף בהתחלה, להתמקד במוצר בודד, או ב1-3 מוצרים, אשר יש להם צורך. ואת המוצרים הללו, למכור. רק כאשר העסק מתבסס היטב, ויש לו לקוחות קבועים, אפשר להגדיל היצע.