הקיץ כבר הגיע ועונת הרחצה נפתחה, זה הזמן להתחדש בבגד ים מעוצב ומרשים, אך חשוב לבחור בגדי ים בהתאמה מושלמת למבנה הגוף. החנויות ואתרי המכירות עמוסים בקולקציות מרהיבות של בגדי ים אופנתיים, בשלל גזרות, עיצובים, גדלים וצבעים. כל אישה או נערה יכולה למצוא את בגד הים המתאים ביותר עבורה, אך שפע האפשרויות גורם לבלבול רב, ולא מעט נשים מתקשות לבחור בגד ים המתאים בדיוק למבנה גופן.

התאמת בגד ים למבנה הגוף

כל אישה מעוניינת בבגד ים המחמיא ביותר לגופה, הנשים מעוניינים להיראות במיטבן אך כאשר הן מודדות גזרות שונות הן מגלות כי רוב הגזרות של בגדי הים לא מתאימות להן. יש נשים הנראות במיטבן עם בגד ים מלא, אחרות נראות מעולה בבגד ים מסוג ביקיני בגזרה כזו או אחרת, ויש נשים המחפשות בגד ים במידה גדולה ובעיצוב אופנתי המתאים ומחמיא לגופן.

למבנה גוף ישר ולנשים בעלות מבנה גוף נערי כדאי להתמקד בגזרות של בגדי ים כמו מונוקיני וגיטרה, אלו גזרות מיוחדות היוצרות אשליה של מותן צר עם קימור נשי. אפשר גם לבחור בגד ים שלם המגיע עם הדפס מקורי באזור המותניים שיוצר אשליית מותן צר.

לנשים עם גזרה חטובה כדאי להתמקד בבגדי הים בסגנון הברזילאי, וכמובן בגזרות שונות של ביקיני. עליהן לבחור בגדי ים מעוצבים המבליטים את הקימורים הטבעיים והנשיים שמחמיאים מאוד לגזרתן. בגד הים חייב לשבת היטב על הגוף והאישה חייבת להרגיש בו נוח, לכן כדאי למדוד מספר דגמים וגזרות עד שמוצאים את בגד הים המושלם והמתאים ביותר למבנה הגוף.

נשים עם מבנה גוף בצורת אגס יכולות לבחור בגדי ים עם חלק עליון שמבליט את החזה ומותאם לגודל החזה שלהן, וחלק תחתון היוצר אשליית אגן צר. למבנה גוף אגסי מתאימים בעיקר בגדי ים עם חלק תחתון חלק, ללא קשירות וקישוטים. הנשים יכולות לבחור גם בגד ים גם גזרת חצאית בחלק התחתון או עם מכנסון כדי לטשטש את אזור האגן שלהן. כמו כן, לנשים עם מבנה גוף אגסי וחזה קטן יחסית כדאי לבחור בגדי ים מעוצבים עם הדפסים, קישוטים, קשירות ומילוי נפח באזור החזה.

נשים עם מבנה גוף תפוחי יכולות לבחור בגד ים מלא עם כיווצים באזור הבטן ובטנה פנימית המשטיחה את הבטן, הן יכולות לבחור גם בגד ים עם חלק תחתון רחב וגוון אחיד שמספק תמיכה לאזור הבטן התחתונה ומסתיר אותה.

לנשים עם מבנה גוף הנראה כמו משולש הפוך, כמו גופן של שחייניות, כדאי להתאים בגדי ים עם איקסים בגב וכתפיות יחסית רחבות, או בגדי ים בגזרת קולר.

קטגוריות: אופנה והלבשה, בלוג